Klote is dat he? Je verheugt je ergens op en dan gaat het niet doorquote:Op woensdag 7 december 2016 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een optie. Eerst even t antwoord afwachten.
Jaquote:Op woensdag 7 december 2016 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klote is dat he? Je verheugt je ergens op en dan gaat het niet door.
CL maar ga niet kijken. Moet eigenlijk nog verder werken maar ik geloof dat ik niet meer uit de chillstand kom.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slim! En gelukkig . Lekker voetbal kijken of is er niks vanavond?
Groot gelijk heb je. Morgen weer een dag hoor.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
CL maar ga niet kijken. Moet eigenlijk nog verder werken maar ik geloof dat ik niet meer uit de chillstand kom.
Hehe yep, inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Morgen weer een dag hoor.
Dat is zeker groot nieuwsquote:Op woensdag 7 december 2016 21:23 schreef DeMolay het volgende:
sorry voor hier maar hemp is door bayer onder orders gesteld en nu neemt Bayer Monsanto over
RED ALERT
Het wonder van 8 December 2016quote:Op woensdag 7 december 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]Daar heb ik een partij zin in. Maar, niet veel vertrouwen
Stomquote:Op woensdag 7 december 2016 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Oké, ik val bij deze ook af. Jonger dan jij en keen keld
Dat zou magisch zijnquote:Op woensdag 7 december 2016 21:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Het wonder van 8 December 2016
Met z'n allen Dickie, Mario en Robin uitzwaaien
Zekerquote:Op woensdag 7 december 2016 21:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou magisch zijn
En dan zondag in Alkmaar winnen. Dat zou echt een genotsweekje zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |