quote:Op donderdag 8 december 2016 08:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Terecht. Op voetbal gebied heb ik scrummie nog nooit iets zinnigs zien posten.
Voor de rest ook niet maar goed.
Ik blijf bij mijn woorden wat hem betreft. Al gaat het mij wel drank kosten, KillemWieft (ofzoiets) dacht ik.quote:Op donderdag 8 december 2016 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je krijgt er van langs in de VBL-SC.
Steekwoord : Boëtius
Grote bek achter het hek he.quote:Op donderdag 8 december 2016 08:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Terecht. Op voetbal gebied heb ik scrummie nog nooit iets zinnigs zien posten.
Voor de rest ook niet maar goed.
Ik ook, bizar.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe video opgedoken van John Cantlie. Ik heb het te doen met die man
Ik denk dat je nog beter dood kunt zijn dan in zijn situatie zittenquote:Op donderdag 8 december 2016 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe video opgedoken van John Cantlie. Ik heb het te doen met die man
Ik denk dat ie dat ook echt hoopt. Compleet murw geslagen door de uitzichtloze situatie waarin je verkeert.quote:Op donderdag 8 december 2016 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog beter dood kunt zijn dan in zijn situatie zitten.
Echt ontzettend triest. Hij zit daar ook al sinds 2012 of zo...quote:Op donderdag 8 december 2016 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat ook echt hoopt. Compleet murw geslagen door de uitzichtloze situatie waarin je verkeert.
Ja en niet de eerste keer hé. Hij was al eens ontvoerd. Na een maand gered of zo.quote:Op donderdag 8 december 2016 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt ontzettend triest. Hij zit daar ook al sinds 2012 of zo...
Ja gewoon echt idioot, die hele situatie.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en niet de eerste keer hé. Hij was al eens ontvoerd. Na een maand gered of zo.
Nog zuurder; Fuck het weekend, ook dan moet ik werken.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Naarmate de week vordert word jij steeds zuurder
Goede zin.
quote:Op donderdag 8 december 2016 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog zuurder; Fuck het weekend, ook dan moet ik werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |