Ik zoek een sugardaddy.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dat verpulvert direct alle andere argumenten
Hoe is het met Samzz?![]()
Dat is ook een leuke bijkomstigheid. Maar je hebt nog even te gaan wil je in de buurt komen van Lavenderr. Van eenzame hoogtes, waakt ze over BNW en deze SC, ons in de gaten houdend tot de volgende fout, zonder gevolgen want voordat het zo ver kan zijn staat ze weer voor ons klaar.quote:
Laat ik nou vandaag promotie hebben gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2016 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoek een sugardaddy.
How are you?
Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 7 december 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat ik nou vandaag promotie hebben gemaakt
Oh, maar ik claim nergens in de buurt te komen van Lavenderr. Ik weet enkel alleen van mezelf waar ik wel en niet post, en van Lavenderr nietquote:Op woensdag 7 december 2016 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke bijkomstigheid. Maar je hebt nog even te gaan wil je in de buurt komen van Lavenderr. Van eenzame hoogtes, waakt ze over BNW en deze SC, ons in de gaten houdend tot de volgende fout, zonder gevolgen want voordat het zo ver kan zijn staat ze weer voor ons klaar.
Dit is een prachtige post waar ik de avond mee af ga sluitenquote:Op woensdag 7 december 2016 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke bijkomstigheid. Maar je hebt nog even te gaan wil je in de buurt komen van Lavenderr. Van eenzame hoogtes, waakt ze over BNW en deze SC, ons in de gaten houdend tot de volgende fout, zonder gevolgen want voordat het zo ver kan zijn staat ze weer voor ons klaar.
Well, hi therequote:Op woensdag 7 december 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat ik nou vandaag promotie hebben gemaakt
Wat een intelligent antwoordquote:Op woensdag 7 december 2016 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar ik claim nergens in de buurt te komen van Lavenderr. Ik weet enkel alleen van mezelf waar ik wel en niet post, en van Lavenderr niet.
Weltrustenquote:Op woensdag 7 december 2016 22:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is een prachtige post waar ik de avond mee af ga sluiten
Slaap lekker toppers
Zoiets jaquote:Op woensdag 7 december 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man
Wat ben je nu? Rottenführer?
Dus wanneer daten we?quote:
Er zit nog wel een beetje aan hersens onder die dikke bos blond haarquote:Op woensdag 7 december 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een intelligent antwoord. Jij lijkt wel echt een droomvrouw te zijn he.
Zeg het maar, jij bent mobiel, ik nietquote:Op woensdag 7 december 2016 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets ja
[..]
Dus wanneer daten we?
Heb je krullen? Oh wacht, zie het al.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zit nog wel een beetje aan hersens onder die dikke bos blond haar.
Kan je nog niet lopen?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg het maar, jij bent mobiel, ik niet.
Slag.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je krullen? Oh wacht, zie het al.
Vorige week woensdag geopereerd, ik loop met twee krukken.quote:
Een romantische strandwandeling zit er dus niet inquote:Op woensdag 7 december 2016 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorige week woensdag geopereerd, ik loop met twee krukken.
Voorlopig nietquote:Op woensdag 7 december 2016 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een romantische strandwandeling zit er dus niet in
Woon je gelijkvloers? Zo nee, hoe ga je de trap op met 2 krukken?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook wel heel zielig ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |