'quote:,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.'
Je zegt het verkeerd -> 7 van de 10 keer werkt het altijd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:08 schreef KingRoland het volgende:
als ik hup PSV zeg dan wint PSV altijd 7 van de 10 keer.
dus bij deze HUP PSV
Wowquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dit bagger zeg, ik kijk nog liever naar Ajax.
Nu overdrijf jequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dit bagger zeg, ik kijk nog liever naar Ajax.
gaat om de boodschapquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd -> 7 van de 10 keer werkt het altijd.
Eens, ja. En ook een prima presentator. Best ironisch zoals hij al aangaf dat er op het 'communistische' deel wel gewoon gefilmd mag worden en op Amerikaans gebied niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was best prima kijkvermaak vond ik ja
Je bent wat geobsedeerdquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
PsvCL zit dit onder het genot van een Marokkaanse thee ook wel een kopje nichtenvocht genoemd te bekijken.
Heb ik toevallig net gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een boodschap moet je ook kunnen overbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |