eigenlijk moet danny daar een prijs voor uitreiken zodat iedereen meer gaat posten om die prijs te vangen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat ik dit jaar wel eerste blijf.
Ajacied kreeg vorig jaar een fullpimpabo voor een jaar dacht ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eigenlijk moet danny daar een prijs voor uitreiken zodat iedereen meer gaat posten om die prijs te vangen.
alsof iemand en prijs van een forum wilt hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eigenlijk moet danny daar een prijs voor uitreiken zodat iedereen meer gaat posten om die prijs te vangen.
lolquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja, klopt idd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ajacied kreeg vorig jaar een fullpimpabo voor een jaar dacht ik
nou geen tagje ofxo he. iets leuks dat niet fokgerelateerd is. een flinke kadobon ofzo. is investering voor marketing .quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof iemand en prijs van een forum wilt hebben
Hey supersofquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof iemand en prijs van een forum wilt hebben
Hmm ja oke, dat zou nog wel interessant zijnquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou geen tagje ofxo he. iets leuks dat niet fokgerelateerd is. een flinke kadobon ofzo. is investering voor marketing .
whehe beetje karigquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ajacied kreeg vorig jaar een fullpimpabo voor een jaar dacht ik
hoiquote:
echtquote:
hoe is het?quote:
Goed hoor, met jou?quote:
Ja lekker hoor.quote:
Denk het.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan is er meer om van te houden toch?
leuk gesprek ditquote:
misschien heeft ie het zelf aangevraagdquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:48 schreef Zosk het volgende:
Wat heeft Braddie nou weer gedaan, geez hoe krijg je het voor elkaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |