abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167284620
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 19:08 schreef Leandra het volgende:
Ik had de post van Lonaa ook al naar het FB-topic meegenomen.
Het lijkt me dat de discussie hier sowieso niet thuishoort, maar hier: LIF / LIF feedback topic
Ja, tof, maar daar wordt ook niet op gereageerd, behalve dan door jouw met:

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 15:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat wel of niet werkt maakt niet uit, maar het hoort niet in het topic waar het om gaat, maar hier in het FB-topic...
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 12 december 2016 @ 19:27:14 #127
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167284957
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2016 19:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, tof, maar daar wordt ook niet op gereageerd, behalve dan door jouw met:

[..]

Ik was even weg. Dus nu gewoon in FB dan kunnen we hier weer ontopic.
  maandag 12 december 2016 @ 19:56:24 #128
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_167285708
Ik zag dat koettie hier ook een post plaatste en toen dacht ik, misschien is dit nu wel een topic waar ik in thuis hoor. Ik heb mijn hele verhaal al gedaan in het endometriose topic. Dus nog een keer vind ik te veel van het goede. Ik heb wel heel lang in OUD gepost maar hoor daar niet meer thuis. Na 3 ivf behandeling en nagedacht te hebben over een eventuele 4e poging hebben we besloten het hier bij te laten. De hormonen maken meer stuk aan mijn lijf dan mij lief is, plus dat het geestelijk zo veel impact heeft gehad dat nog eens negatief testen gewoon geen optie meer is geestelijk gezien.
Dus ja: hoi! Ik ben droomvrouwtje, 32 jaar en chronisch ziek (een uitspraak die ik zelden doe en vaak probeer te ontkennen helaas denkt mijn lijf daar regelmatig anders over)
Be happy with the little things in life
  maandag 12 december 2016 @ 19:57:35 #129
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167285743
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 19:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik zag dat koettie hier ook een post plaatste en toen dacht ik, misschien is dit nu wel een topic waar ik in thuis hoor. Ik heb mijn hele verhaal al gedaan in het endometriose topic. Dus nog een keer vind ik te veel van het goede. Ik heb wel heel lang in OUD gepost maar hoor daar niet meer thuis. Na 3 ivf behandeling en nagedacht te hebben over een eventuele 4e poging hebben we besloten het hier bij te laten. De hormonen maken meer stuk aan mijn lijf dan mij lief is, plus dat het geestelijk zo veel impact heeft gehad dat nog eens negatief testen gewoon geen optie meer is geestelijk gezien.
Dus ja: hoi! Ik ben droomvrouwtje, 32 jaar en chronisch ziek (een uitspraak die ik zelden doe en vaak probeer te ontkennen helaas denkt mijn lijf daar regelmatig anders over)
Welkom :*
  maandag 12 december 2016 @ 20:02:06 #130
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_167285853
Dankjewel :*
Zal even duren voordat ik weet wie wat waar, maar komt goed.
  maandag 12 december 2016 @ 20:02:27 #131
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167285863
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 20:02 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dankjewel :*
Zal even duren voordat ik weet wie wat waar, maar komt goed.
Komt vast goed idd
  maandag 12 december 2016 @ 20:04:08 #132
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_167285910
En de OP lezen helpt ook al :@
pi_167288716
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 20:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
En de OP lezen helpt ook al :@
Daar issie voor bedoeld. :) Welkom!
pi_167289280
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 07:39 schreef Koettie het volgende:

En wat een rottigheid. Heeft het de vorige keer helemaal niet gewerkt.
Vrijwel niet inderdaad, ben er dus ook niet zo happig op om het nog een keer te proberen.
Zeker niet omdat ze tijdens die behandeling onverdoofd door een spiergroep moeten prikken.
Kan helaas niet anders, is de enige manier om die plek te bereiken omdat er al zo veel ijzer in mijn lijf zit.
Maar ja, wat moet dat moet.
  maandag 12 december 2016 @ 21:57:12 #135
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_167289929
Maar Vannelle als je die behandeling als eens hebt gehad en het heeft toen niet geholpen kan en je hebt er zelf geen vertrouwen in, kan je huisarts toch niet zomaar eisen dat je die behandeling doet. Ik snap best dat een huisarts voorzichtig is met het voorschrijven van morfine (preparaten) maar zomaar weigeren als je die behandeling niet doet vind ik niet kunnen. Ik zou daar wel over in gesprek gaan en aangeven dat je er geen vertrouwen in hebt. Sterkte iig :* want pijn is niet fijn en heeft zoveel invloed op je dagelijks functioneren. Dat is gewoon niet leuk (understatement)
pi_167291230
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 21:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vrijwel niet inderdaad, ben er dus ook niet zo happig op om het nog een keer te proberen.
Zeker niet omdat ze tijdens die behandeling onverdoofd door een spiergroep moeten prikken.
Kan helaas niet anders, is de enige manier om die plek te bereiken omdat er al zo veel ijzer in mijn lijf zit.
Maar ja, wat moet dat moet.
Vervelend kerel, wat een k** machtsmisbruikende huisarts zeg.. Pff, hoop ik niet mee te maken.. Zit ook op morfine, en ben héél blij dat het bestaat én mijn huisarts totaal niet moeilijk doet ^O^

*verder gaat proberen te slapen
pi_167299395
Nou, het is wél zo dat de anesthioloog mij na de behandeling nog gebeld heeft om te evalueren.
We hebben toen ook besproken dat een 2e behandeling altijd het proberen waard is en dat stond ook in de brief die hij naar de huisarts heeft gestuurd.
Dus ergens snap ik wel hoe de huisarts er bij komt.
pi_167302980
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 19:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Hee. Ja, ik dacht een eigen topic is misschien niet helemaal nodig. En hier is t misschien gedeelde smart is halve smart. :)
pi_167337483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:10 schreef vannelle het volgende:
Nou, het is wél zo dat de anesthioloog mij na de behandeling nog gebeld heeft om te evalueren.
We hebben toen ook besproken dat een 2e behandeling altijd het proberen waard is en dat stond ook in de brief die hij naar de huisarts heeft gestuurd.
Dus ergens snap ik wel hoe de huisarts er bij komt.
En ik heb vandaag gebeld.
Of de volgende afspraak een consult of direct de behandeling is dat hoor ik nog, heb nog geen datum iig.
Ben wel blij dat er in mijn dossier stond dat alleen hij de behandeling mag doen en niemand anders, en dat omdat ik door al dat ijzer in mijn rug nogal lastig te prikken ben.
Dus ik zal binnenkort wel een uitnodiging krijgen voor een gesprek of behandeling, kwestie van afwachten..

Voor de rest ga ik niet meer inhoudelijk op mensen in nu want niemand post ook echt en om nou terug te bladeren zie ik ook niet echt zitten.

In ieder geval wil ik de mensen die hier regelmatig hun hart luchten en hun verhaal doen veel sterkte wensen.
Ook de "nieuwelingen" trouwens waarvan me opvalt dat ook zij niet veel meer posten.

Ik heb wel een flauw vermoeden waar dat door komt en ook heeft het denk ik te maken met iets wat ik lang geleden al heb gepost:
"Het voelt hier heel vertrouwd maar iedereen die internet heeft kan het lezen."
Zoiets was het iig, niet letterlijk.
Dat verklaart ook de hoeveelheid spoilers in dit topic, dan is het zgn. niet te vinden door Google.

Nou, en wat nou als iemand je quote zonder spoilers te gebruiken? De tags weg laat zeg maar?
Sta je alsnog op Google.
Ik wil niemand bang maken of zo maar waar komt die paranoia toch vandaan?
Ik bedoel: Je verhaal is al bekend bij familie/vrienden/instanties, wat maakt het dan nog uit wat je op een forum zet?
De reden dat ik zelf wat terughoudender ben is van een andere order en ik heb eerder al getypt dat ik dat best uit wil leggen via PM maar heb daar 0 reacties op gekregen.

En dus vraag ik me nog steeds af waarom het hier zo rustig is qua typsels.
Als dat een teken is dat alles wel goed gaat zou ik daar erg blij mee zijn maar dat is niet zo.
Het komt ergens anders door en ik ben heel benieuwd waarom de meeste mensen nu terughoudend zijn om iets te posten.

Want het is namelijk ook niet zo dat ik nog veel langer van plan was om als enige dingen over mezelf neer te zetten, van me af typen kan ik ook ergens anders.
Zelfs "nieuwelingen" typen niks meer na het vertellen van hun verhaal nadat ze reacties hebben gekregen.

Persoonlijk heb ik een aardig goed idee hoe dit allemaal komt maar mijn persoonlijke mening doet er niet toe in een topic waar veel mensen actief zijn waren.

Mag ik jullie motivatie weten om dit topic weer iig een KLEIN beetje op gang te krijgen?
pi_167337486
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 22:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vervelend kerel, wat een k** machtsmisbruikende huisarts zeg.. Pff, hoop ik niet mee te maken.. Zit ook op morfine, en ben héél blij dat het bestaat én mijn huisarts totaal niet moeilijk doet ^O^

*verder gaat proberen te slapen
Gaat het ondertussen al iets beter?
Wat is de prognose?
Dat slapeloze herken ik wel, kijk maar naar tijdstip van deze post.
Vind dat echt vreselijk, ik zou bijna een moord doen voor een goede nachtrust maar da's dan ethisch niet echt verantwoord.
Ik hoop echt dat je herstel een beetje wil vlotten.
  donderdag 15 december 2016 @ 09:42:36 #141
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_167338808
Vannelle spannend! Hopelijk krijg je snel een oproep.

De rest reageer ik straks even inhoudelijk op je post. Ik zit nu mobiel waardoor reageren niet makkelijk gaat
pi_167339132
Ik post hier niet meer, omdat gebleken is dat het privéleven van posters nagetrokken en beïnvloed is. Linksom of rechtsom, ik vind dat onkies. Ik werk, heb een relatie en kinderen. Daar staat mij iets teveel op het spel.

Ik weet globaal wat er speelde, vannelle, en ben niet dusdanig nieuwsgierig dat ik de details hoef te weten. Mogelijk geldt dat voor anderen ook.

Ook weet ik dat we contacten als het nodig is.

Fijne feestdagen allemaal.
pi_167339245
@Vanelle, op je vraag van waarom mensen hier niet meer posten. Dit is meer op mij betrekbaar:

Kijk, er spelen een paar dingen die mij weerhouden om te posten.
1. is dat ik gewoon héél onzeker ben. Over alles. Dus ik lees al mijn posts wel 4 keer na en meestal durf ik ze dan nog niet eens te posten ook.
2. is dat de laatste tijd er nogal veel drama en discussie was hier waardoor ik mij niet echt geroepen voelde om te posten. Ik wil niet dat ik ruzie en drama op mij afroep per ongeluk
3. is dat ik vaak denk dat wat ik ervaar niet erg genoeg is om te posten. Wanneer ik lees dat jullie met open wonden zitten, nare huisartsen en veel narigheid, vind ik mijn dingetjes zoals slecht slapen gewoon niet erg genoeg om te posten. Dat is niet jullie probeem, is mijn probleem, ik ben gewoon zo onzeker als de pest, laat het a.u.b niet na om te posten omdat ik onzeker ben! :*
4. Wat ook nogal moeilijk is, is dat de helft van mijn klachten psychisch zijn met lichamelijke oorsprong. Bijvoorbeeld dat ik op den duur nogal somber kan worden van mijn moeheid, maar dat ik dat hier niet mag posten omdat het psychisch is en in het R&P topic er weer bijna niemand iets post en daar een bepaalde sfeer hangt. Ik vind het hier fijner, mensen reageren meer op elkaar en niet iedereen denkt alleen maar aan zichzelf.
Bovendien wordt ik in het echt ook altijd bij de "gekken" neergezet (woon beschemd) en dat is niet altijd zo tof.
5. is dat ik niet altijd reageer omdat ik niet zo goed weet in hoeverre ik moet terug reageren op anderen en ik niemand wil overslaan en een naar gevoel geven, is mijn autisme en onzekerheid, sorry.

Ik hoop dat dit een beetje uitlegt en ik hoop niet dat iemand er aanstoot aan neemt!
:*
Twiddel
pi_167339276
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 09:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat heb ik, blijkbaar, ook. Voor de tape die de huidtherapeut gebruikt.
Is gaandeweg ontstaan. In het begin had ik er geen last van, of pas na anderhalve week of zo. Dacht toen dat dat lag aan 't nat worden met douchen.
Maar heb nu na een halve dag al jeuk en de volgende dag moet hij er echt af. Irriteert zo erg dat er blaren ontstaan.
Klopt, dat komt geleidelijk opzetten. Bij mij ook na 1,5 ofzo inderdaad. En na mijn eerste operatie duurde het nog langer voor het op kwam zetten. Ik had er daarvoor nooit last van, maar het werd denk ik uitgelokt doordat ik zo veel en zo lang pleisters op mijn lijf had.
pi_167339301
@Summer: beschermd wonen is niet gek. Ik vind het zelfs heel dapper van je.

Wat mijzelf betreft: ook psychisch en ik ben op dit moment compleet op.

:'(
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 15 december 2016 @ 10:49:16 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167339654
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:09 schreef -sabine- het volgende:
Ik post hier niet meer, omdat gebleken is dat het privéleven van posters nagetrokken en beïnvloed is. Linksom of rechtsom, ik vind dat onkies. Ik werk, heb een relatie en kinderen. Daar staat mij iets teveel op het spel.

Ik weet globaal wat er speelde, vannelle, en ben niet dusdanig nieuwsgierig dat ik de details hoef te weten. Mogelijk geldt dat voor anderen ook.

Ook weet ik dat we contacten als het nodig is.

Fijne feestdagen allemaal.
Waarom zou iemand je privéleven willen natrekken? :?
The love you take is equal to the love you make.
pi_167340921
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom zou iemand je privéleven willen natrekken? :?
Het is nu eenmaal gebeurd en schrikt mensen begrijpelijk af. Vertrouwen is geschaad en dat repareer je niet zomaar even..
  donderdag 15 december 2016 @ 12:07:37 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167340944
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal gebeurd en schrikt mensen begrijpelijk af. Vertrouwen is geschaad en dat repareer je niet zomaar even..
Het is mij niet duidelijk waar dit precies over gaat, weet jij het wel?
pi_167341170
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is mij niet duidelijk waar dit precies over gaat, weet jij het wel?
Ik weet het deels, voel mij alleen niet de persoon om het uit de doeken te doen, aangezien ik niet het hele verhaal weet.
  donderdag 15 december 2016 @ 12:27:03 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167341259
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik weet het deels, voel mij alleen niet de persoon om het uit de doeken te doen, aangezien ik niet het hele verhaal weet.
Nou, dat schiet weer lekker op.

Zinvol ook, zo'n vraag naar waarom mensen niet meer willen posten. Dat bevordert pas de sfeer. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')