Oost, west, etc.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jazeker, heel erg, thuis herstel je toch het beste
Absoluut!, Hoe voel je je?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jazeker, heel erg, thuis herstel je toch het beste
Best goed, hier en daar een pil erin en het is te houden, nu nog een paar dagen uitzingen tot de hechtingen eruit mogen en dan weer langzaam opbouwen.quote:
Lekker bijkomen dus. Als het met de pijn uit te houden is zal vast al heel veel schelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Best goed, hier en daar een pil erin en het is te houden, nu nog een paar dagen uitzingen tot de hechtingen eruit mogen en dan weer langzaam opbouwen.
Slaap nu nog wel veel, dat heeft het lijf dan ook even nodig
Gelukkig! Ja dat slapen zal ook nog wel ff duren, lekker aan toegevenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Best goed, hier en daar een pil erin en het is te houden, nu nog een paar dagen uitzingen tot de hechtingen eruit mogen en dan weer langzaam opbouwen.
Slaap nu nog wel veel, dat heeft het lijf dan ook even nodig
Je gaat nu dus beter eten en dergelijke? Of iig hulp daar voor krijgen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik had het een hele tijd geleden over dat ik het pas echt zou beseffen als er zo'n eye-opener zou komen. (Ja bedoel ander woord, maar ik kom er even niet op.) Maar goed, zoiets is dus gebeurd.
Afwachten sucktquote:Op zaterdag 10 december 2016 11:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze zijn nu wel beter, maar de nier doet het ook wel, alleen niet voldoende.
Hij gaat er uit omdat ik dan mijn plek op de wachtlijst niet verlies. Hij zou in principe prima kunnen blijven zitten maar dan start ik weer op 0 qua plek.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afwachten suckt
Maar wat ik me nu wel afvraag... Je nieuwe nier doet het dus wel een beetje. Vanwaar dan de keuze hem er toch uit te halen? Maakt hij ook schadelijke stofjes aan of zijn je waarden nu lastiger in balans te krijgen? Of zou het een extra belasting zijn als je een andere nier krijgt en deze dan eruit moet? Of iets anders?
Vragen, vragen
Ah, deur vier dus.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hij gaat er uit omdat ik dan mijn plek op de wachtlijst niet verlies. Hij zou in principe prima kunnen blijven zitten maar dan start ik weer op 0 qua plek.
Ja, maar goed het is niet een heel zware operatie dus ga er vanuit dat ik gauw weer op de been ben. Ben nu ook zo goed als weer de oude terwijl het nog maar 6 week geleden is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, deur vier dus.
Weer wat geleerd. En logisch dan. Al is het wel zonde dat je daardoor weer een operatie moet.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, maar goed het is niet een heel zware operatie dus ga er vanuit dat ik gauw weer op de been ben. Ben nu ook zo goed als weer de oude terwijl het nog maar 6 week geleden is.
En ik word dan snel weer opgeroepen voor een nieuwe. Ik heb dan iets meer prioriteit omdat het mislukt is.
En ik heb al een deal met de chirurg gemaakt dat die 2e nier het gewoon prima gaat doen voor 20 jaarquote:
Goeie afspraken, datquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
En ik heb al een deal met de chirurg gemaakt dat die 2e nier het gewoon prima gaat doen voor 20 jaar![]()
Tuurlijk, in drievoud en handtekeningquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie afspraken, dat![]()
Alles op papier zeker he?
Wat balenquote:Op zondag 11 december 2016 16:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoi allemaal, ben ik weer eens. Was niet echt een reden waarom ik afwezig was hoor, soms loopt dat gewoon zo.
Ik ben inmiddels wat meer gewend aan de thuiszorg elke dag. Heeft me in het begin veel stress gegeven, omdat ik niet wist hoe laat hij kwam. Nu lukt het me beter om mijn eigen ding te doen en niet letterlijk te zitten wachten. Maar het blijft intensief dat hij elke dag een uur komt op onbekende tijd. Het levert ook energie op, omdat ik verder niks met de wond hoef. Hij verzorgt het, plakt het af en that's it. Maar het is wel gewoon klote dat dit moet. Ik had volgende week een dichte wond moeten hebben en er voorlopig vanaf moeten zijn en dat gaat niet gebeuren.![]()
Het wordt sowieso in het nieuwe jaar dat het dicht gaat zijn. Dus feestdagen wordt een hoop geregel in combinatie met thuiszorg die elke dag moet komen (eerste kerstdag slaan we wel over als het goed is).
Wat ik voorlopig niet ga kunnen/mogen is zitten, fietsen en op mijn rug liggen. Vooral van het fietsen baal ik. Ik doe alles op de fiets normaal gesproken en nu het langer duurt moet ik dingen gaan regelen met mensen die een auto hebben om bijvoorbeeld bij de tandarts of winkels te komen. Lopen gaat wel heel goed en daar ben ik heel blij mee. De supermarkt kan ik inmiddels weer bereiken.En even zitten gaat ook wel, dus ik kan ook weer met de bus en zittend eten. Omdraaien in bed en opstaan blijft lastig, maar gaat ook steeds beter.
Dus dat is de status zo'n beetje.
Had ik verteld dat de plastisch chirurg twee hechtingen is vergeten eruit te halen.Stel dat ik geen thuiszorg had gehad... dan had ik toch een dikke infectie opgelopen, omdat ik niet had geweten dat die hechtingen er nog in zaten? Eentje is er inmiddels vanzelf uit gevallen. Andere zit er nog in, maar omdat het goed schoongehouden wordt is dat geen probleem.
Oké. Nou, prima dan dus?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nope, ik wilde het alleen maar even zeggen.
Of een nieuwe nier het goed gaat doen is altijd afwachten dat kan je nooit van te voren zeggen maar als ik hem er in laat zitten dan verlies ik mijn plek op de wachtlijst en moet ik weer jaren wachten. Laat ik hem er uit halen, blijf ik die plek behouden en kan ik elk moment weer opgeroepen worden.quote:Op zondag 11 december 2016 18:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oké. Nou, prima dan dus?
LPFAN ik geloof dat ik het snap qua nier. Als je deze houdt is je kans op een nieuwe, die wel genoeg doet, dus stukken groter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |