Kijk ook elke keer even andere kant op.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Keek dat eens in donkere kamer, tering jongen. Oogkanker opgelopen
quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig kan ik over één maand weer genieten van WIDM.
Ja schandaligquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar die is er niet ieder seizoen.
pedo gespotquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:24 schreef HPLC het volgende:
KLB / Mannen die Hans heten
Wow, 1 opmerking en hij maakt al een topic over me
dit kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hou niet van kleine kinderen, ze houden gewoon van mij
Pipita Higuain?quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:27 schreef Drug het volgende:
loopt hier een mocro die lijkt sprekend op die striker van juve
Vind hem gewoon de iets knappere versie van Waldemar Torenstra lijken altijd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Kan geen leuke foto vinden, bewegend beeld is hij leuker.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Kan geen leuke foto vinden, bewegend beeld is hij leuker.
Nooit. Jij weet overigens toch al hoe ik er uit zie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak eens een filmpje van jezelf en doe daarna jezelf als UI dan.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit. Jij weet overigens toch al hoe ik er uit zie.
kan het me niet zo goed herinnerenquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar moet jij het je van herinneren dan? Heb ik jou ooit een foto laten zien?quote:
ja laat nog eens zienquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar moet jij het je van herinneren dan? Heb ik jou ooit een foto laten zien?Dan heb ik geen indruk gemaakt dus :s
Ik kan niet zwemmenquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:37 schreef Kurovski het volgende:
Ga jullie wel 'ns zwemmen? Ik denk dat ik morgenmiddag ga checken
Ja maar niet bewegend.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje dobberen in de zomer, maar baantjes trekken doe ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:37 schreef Kurovski het volgende:
Ga jullie wel 'ns zwemmen? Ik denk dat ik morgenmiddag ga checken
Mehquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een keer afspreken
hoofddoek is wel een kink van mij en ik heb mn potatoes graag mashed dus dat is een leuk klusje voor mijquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:37 schreef Crip het volgende:
[..]
ben je helemaal op aan het hypen voor een sack of potatoes met hoofddoek
Zwemles geven in Azië.quote:
Plastic boom.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZO, kerstboom is uit de schuur gehaald. De rest mag mijn vriendin vanavond doen.
je mag me wel choken met mn eigen hoofddoekquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:40 schreef Drug het volgende:
[..]
hoofddoek is wel een kink van mij en ik heb mn potatoes graag mashed dus dat is een leuk klusje voor mij
liever met mn cock maar hoofddoek kan ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:43 schreef Crip het volgende:
[..]
je mag me wel choken met mn eigen hoofddoek
Dit jaar denk ik een miniboom. ff kijken wat ze hebben.quote:
alright alrightttttt papiquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:45 schreef Drug het volgende:
[..]
liever met mn cock maar hoofddoek kan ook
Zal het noterenquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zwemles geven in Azië.Gedaan. Erg dankbare bezigheid.
Mond houden tienermeisjequote:Op dinsdag 6 december 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
Zosk is een dikke chinees die niet kan zwemmen
Leugens dus, want met abo kan het wel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
als je 2 posts te snel achter elkaar wil posten krijg je dat ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |