SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je hebt nog van die kutliedjes
[ Bericht 6% gewijzigd door capuchon_jongen op 06-12-2016 11:39:42 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Oh jaquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:04 schreef -Hildr- het volgende:
zie de maan schijnt door de tralies
zwarte piet is illegaal
hij is verraden door de nazi's
Hitler wist het allemaal
Dit zongen wij vroeger op de basisschool.
We postten bijna precies tegelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oh jadeze tekst een beetje aanpassen en hij is weer actueel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Jaimy_Luca op 06-12-2016 12:18:15 ]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan.
Hij drukt op een knopje en vliegt naar de maan.
De maan was te glad, toen viel hij in bad.
Het bad was te heet en liet ie een scheet.
Die scheet was te dik, toen knalde zijn pik.
Hij was erg teleur, toen liet hij een meur.
Zelf verzonnen, heel, heel vroeger...Ja hoor tuurlijk, zelf verzonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zongen dit ook al
![]()
Niet die hele tekst dommie!quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijk, zelf verzonnenWij zongen dit ook al
ome henkquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
sinterklaas kapoene
ik mot nieuwe schoene
en niet van die goedkope
daar ken ik nie op lope
aldus Harry de Beuker.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan.
Hij drukt op een knopje en vliegt naar de maan.
De maan was te glad, toen viel hij in bad.
Het bad was te heet en liet ie een scheet.
Die scheet was te dik, toen knalde zijn pik.
Hij was erg teleur, toen liet hij een meur.
Zelf verzonnen*, heel, heel vroeger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bullshit ook dat laatste stuk heb je niet verzonnen... Dat werd bij ons ruim 20 jaar geleden ook al gezongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het dan misschien wel eens bij je opgekomen dat het wellicht toch ooit echt een keer door in ieder geval iemand verzonnen moet zijn?quote:Op woensdag 7 december 2016 08:08 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Bullshit ook dat laatste stuk heb je niet verzonnen... Dat werd bij ons ruim 20 jaar geleden ook al gezongen
Nee geen bullshit. Ik weet nog heel goed dat ik mijn eigen verzinsel bij dit liedje bedacht.quote:Op woensdag 7 december 2016 08:08 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Bullshit ook dat laatste stuk heb je niet verzonnen... Dat werd bij ons ruim 20 jaar geleden ook al gezongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |