Sam snurkt ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:46 schreef Samzz het volgende:
Altijd een hond. Ik heb er twee. Zo gezellig. En als ze niet bij me willen liggen doen ze dat echt niet
.
Boor ligt nu voor de radiator te snurken.
Hond doe ik geen appartementje aan hoor, dat vind ik sneu. Zie het hier wel bij een aantal maar dat kan ik niet, ook met werk enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:46 schreef Samzz het volgende:
Altijd een hond. Ik heb er twee. Zo gezellig. En als ze niet bij me willen liggen doen ze dat echt niet
.
Boor ligt nu voor de radiator te snurken.
Ik heb ook nog nooit een cavia im de trein gezien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Cavia's en hamsters wil nog. Met de wat grotere dieren krijg je al snel rare blikken.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Cavia's en hamsters wil nog. Met de wat grotere dieren krijg je al snel rare blikken.
Het ligt eraan wat je de hond te bieden hebt qua beweging. En of er een lift is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hond doe ik geen appartementje aan hoor, dat vind ik sneu. Zie het hier wel bij een aantal maar dat kan ik niet, ook met werk enzo.
Hamsters wel?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een cavia im de trein gezien.
Precies de reden waarom ik een kat hebquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hond doe ik geen appartementje aan hoor, dat vind ik sneu. Zie het hier wel bij een aantal maar dat kan ik niet, ook met werk enzo.
Heb je wel eens goed om je heen gekeken in de trein.quote:
Is het ook. En je gaat zoveel van dat diertje houden, je hebt geen ideequote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke, thanks. Ik ga er verder over nadenken. Lijkt me wel leuk en vooral gezellig zo'n beestje.
Dat doe ik eigenlijk nooit. Oordopjes in en eindeloos uit het raam starenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed om je heen gekeken in de trein.
Ze zitten overal!
Maar om antwoord te geven: Ja wel eens gedaan.quote:
Ik ook! En als ik een boek lees moet ik al helemaal niet aangesproken worden. Alleen de conducteur komt ermee wegquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit. Oordopjes in en eindeloos uit het raam stareniin de trein word ik de meest anti-sociale persoon die er is
Ik schreef vroeger altijd als ik onderweg was met het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit. Oordopjes in en eindeloos uit het raam stareniin de trein word ik de meest anti-sociale persoon die er is
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook! En als ik een boek lees moet ik al helemaal niet aangesproken worden. Alleen de conducteur komt ermee weg.
GOED PLANquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar om antwoord te geven: Ja wel eens gedaan.
Maar kijk dan wel ff om mij heen en zet de helderheid van mijn telfoonscherm wat lager
Haha ik heb wel vaak dat ik mensen er van verdenk FOK!er te zijn als ik ze op mobiel of tablet zie zitten in de trein of busquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:55 schreef Tjacka het volgende:
ik had laatst wel een fokker gepsot was denk ik LompeHork
ik zag het toen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ik heb wel vaak dat ik mensen er van verdenk FOK!er te zijn als ik ze op mobiel of tablet zie zitten in de trein of bus
ik zag het gewoon hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ik heb wel vaak dat ik mensen er van verdenk FOK!er te zijn als ik ze op mobiel of tablet zie zitten in de trein of bus
watje!quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zag het toen hoor
ik kan bijna ale fokkers
[..]
ik zag het gewoon hoor
en heb foto van LompeHork ook wel eens gezien
hij leek er wel op maar ik zeg geen hoi dan
Ik word hier altijd heel vrolijk van:quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef Blaadjes het volgende:
Ik word hier altijd zo droevig van en toch ook weer blij. hahaha
Herinneringen denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |