quote:Dit debat wordt integraal uitgezonden. Aaah Femke, laat nou even je tieten zien voor de mensen thuis!
Op vrijdag 6 december 2002 12:47 schreef Kaalhei het volgende:
Als hij in de kamer komt, kan hij de dames in de kamer (Halsema) net zo' n vragen gaan stellen als in zn prgramma
Grote versie is hier te halen
quote:Ja, viel mij ook al op...
Op vrijdag 6 december 2002 13:02 schreef dolle_hond het volgende:
hij heet niet eens echt eric dikeb maar eric hoogerheide
Op zijn website staat het nieuws dat hij de politiek in wil nog niet vermeld. Bij Stenders Vroeg kan ik er ook niet zo snel iets over terug vinden.
Weet iemand of Jop nog ergens een website heeft?
Waarom moet elke omhooggevallen middenstander, elke ski-hut uitbater, elke relnicht en elke mislukte zanger tegenwoordig zonodig de politiek in!
quote:Precies! Iedere week schuimparty in de 2e kamer!
Op vrijdag 6 december 2002 12:46 schreef speknek het volgende:
Jaaaa Mental Theo op twee!.
quote:De voorzitter wordt opzij gerot en Theo gaat plaatjes draaien.
Op vrijdag 6 december 2002 14:29 schreef MNeMoNiCS het volgende:
Precies! Iedere week schuimparty in de 2e kamer!
quote:Partyanimals hadden in hun clip zo'n opblaashamer. Ook leuk voor theo achter het voorzittersding.
Op vrijdag 6 december 2002 14:44 schreef speknek het volgende:[..]
De voorzitter wordt opzij gerot en Theo gaat plaatjes draaien.
Johan Vlemmix
Theo Nabuurs
Erik Dikeb
Arie Kuipers
Fokke Dam
Job Nieuwenhuizen
Jeffrey Meijer
Michiel Eijsbouts
quote:Twaalf banen, dertien loser-ongelukken.
Op vrijdag 6 december 2002 16:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Oh die Erik Dikeb, wat is dat toch een vreselijke vent. Maar waar is die man bekend van? Ik zie m vaak bij dat programma De Jaren (..), en hij komt me zo bekend voor.
Dikeb is het walgelijke vetmolecuul dat de muziek van dode componisten verkacht omdat hij dat 'wel gainug' vindt.
Maar het heeft ook z'n voordelen, als zo'n partij ooit door proteststemmen aan de macht komt zullen er vast en zeker 15 miljoen Nederlanders per direct emigreren, is het hier een stuk minder 'vol'
quote:- Big Diet
Op vrijdag 6 december 2002 16:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Oh die Erik Dikeb, wat is dat toch een vreselijke vent. Maar waar is die man bekend van? Ik zie m vaak bij dat programma De Jaren (..), en hij komt me zo bekend voor.
quote:Inderdaaaaad.. nu herriner ik me het weer. Smakeloze kerel.
Op vrijdag 6 december 2002 16:58 schreef Kozzmic het volgende:[..]
- Big Diet
quote:- Opheffing sluitingstijden horeca
Op vrijdag 6 december 2002 12:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
OVkaart weer de hele week geldig. Ik ben om.
quote:Handelen in auto's, onroerend goed.
Op vrijdag 6 december 2002 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hoe is die gozer nou miljonair geworden? Erfenis? Of van zichzelf? (lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)
quote:http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=21203
Op vrijdag 6 december 2002 13:34 schreef Kozzmic het volgende:Weet iemand of Jop nog ergens een website heeft?
http://www.clarich.nl/download.php?site=5&file=Animation.gif
quote:is al geprobeerd
Op vrijdag 6 december 2002 12:59 schreef dolle_hond het volgende:
Johan is nog wel geinig, maar die Eric Dikeb mogen ze verbannen
quote:Ik kan wel janken als ik dat zo lees.
Hoeveel zetels denkt u te halen?
Minimaal een paar. We hebben ook allemaal bekende Nederlanders op de lijst staan. Op twee staat Mental Theo, op drie Eric Dikeb van het Pizzalied, op vier Job van De Bus en op vijf en zes De Zware Jongens van feestnummers als Anton aus Tirol.
quote:Zie ook... http://www.ministervanfeest.nl/kandidaten/content_kandidaten.php
Jovink in de 2e kamer!
(bron jovink.nl)Goed nieuws voor diegenen die nog niet weten wat ze op 22 januari 2003 moeten gaan stemmen bij de verkiezingen van de 2e kamer van de Staten Generaal. Trouwens ook goed nieuws voor diegenen die het al wel weten, die zijn nu namelijk nog ruim op tijd om hun mening bij stellen.
Maneger Nijman en gitarist Gorro hebben zich aangesloten bij de PvdT (Partij van de Toekomst) onder lijsttrekkerschap van aarts-positieveling Johan Vlemmix. En dat is niet alles! Ze hebben zich ook meteen maar verkiesbaar gesteld. Ze staan op de 7e en de 8e plaats van lijst PvdT. Je zult de namen André Nijman en Richard Jansen dus straks in elk stemhokje van Nederland aantreffen.
Jij gaat natuurlijk op een van de twee vrienden stemmen. Maar! Je gaat natuurlijk niet zomaar wat stemmen, politiek is immers een serieuze zaak. Lees daarom eerst onderstaande partijprogramma door en kom tot de conclusie dat jij ook PvdT gaat stemmen. En bedenk: elke stem op Maneger of Gorro is er eentje minder op partijen die slechte dingen met andere mensen voor hebben! Dat wil jij toch niet? Laat je stem gelden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |