Eensquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Snap ik wel, Feyenoord kan er niks van.
Sow koekoek. Volgende keer nodig je mij toch wel uitquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens
Verstandige mensen gaan naar Sparta-Vitesse zondag
Pik maar een wedstrijdje eruit hoorquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Sow koekoek. Volgende keer nodig je mij toch wel uit
Hij moest vorig WK met Move Like Jagger opkomenquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort herrie mag bij de PDC niet?
Nou ja, het verhaal gaat dat Dirk dat dus deed toen en bij volgende toernooi van PDC had hij opeens een andere nummer.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort herrie mag bij de PDC niet?
En het kan niet zijn dat hij een afwisselende smaak heeft?quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, het verhaal gaat dat Dirk dat dus deed toen en bij volgende toernooi van PDC had hij opeens een andere nummer.
Nou, hij noemde het zelf in een interview een kutnummer dus die kans lijkt me kleinquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het kan niet zijn dat hij een afwisselende smaak heeft?
Doorgaans komen ze voor een langere periode met zelfde nummer opquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het kan niet zijn dat hij een afwisselende smaak heeft?
Later hoorde ik dat het wel mocht maar dat ze zogenaamd niet wisten welke muziek hij bij de opkomst wildequote:Op vrijdag 9 december 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij moest vorig WK met Move Like Jagger opkomen
"Is het een onverwacht ding in een wedstrijd die kleine dingen de tal maken"quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doorgaans komen ze voor een langere periode met zelfde nummer op
http://www.rtl7darts.nl/v(...)venbode_na_zijn_wed/
110%antipiediesiequote:Op vrijdag 9 december 2016 22:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Later hoorde ik dat het wel mocht maar dat ze zogenaamd niet wisten welke muziek hij bij de opkomst wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |