doet het gwn weeniequote:
Moet wel eigenlijk. En ik moet toegeven dat ik hem steeds cooler vindquote:Op maandag 5 december 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af of die kerel nou een troll is
verbaast me niks ditquote:Op maandag 5 december 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet wel eigenlijk. En ik moet toegeven dat ik hem steeds cooler vind
quote:
weet niet waar je he over hebtquote:Op maandag 8 september 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorge pauske als die poll kom zal ik vote met die 100+ accounts die ik van jou moes aanmachen
Jij herkent trolls en kloons van mijlenver, stoned papegaaiduikerquote:Op maandag 5 december 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af of die kerel nou een troll is
als hij trollt is ie wel proquote:Op maandag 5 december 2016 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij herkent trolls en kloons van mijlenver, stoned papegaaiduiker
heb de trailer niet gezien maar kan nu al zeggen het alleen een leuke film is als je op vrouwen valtquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 5 december 2016 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
weet niet waar je he over hebt
rtquote:Op maandag 5 december 2016 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb de trailer niet gezien maar kan nu al zeggen het alleen een leuke film is als je op vrouwen valt
Maar soms moet je ook eens bedenken dat mensen echt zo kunnen zijnquote:
ja daarom twijfel ik bij hem ook zoquote:Op maandag 5 december 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar soms moet je ook eens bedenken dat mensen echt zo kunnen zijn
Wiehie?quote:
altijd fijn als je mijn posts weer overslaatquote:Op maandag 5 december 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daarom twijfel ik bij hem ook zo
quote:Op maandag 5 december 2016 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je al gezien, ik rol nog steeds met de beverton crew
die mathias24quote:
Ik mis beviequote:Op maandag 5 december 2016 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je al gezien, ik rol nog steeds met de beverton crew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |