Een aantal pogingen om een gesprek te startenquote:Op maandag 5 december 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb vorige week weer eens aangemaakt paar keer geswiped maar zo teleurgesteld i can't
wat
is
dit
[ afbeelding ]
je bent wel een beetje te groot fan van iets als je er meerdere accounts voor aanmaaktquote:Op maandag 5 december 2016 23:15 schreef Doc_Knock het volgende:
Knock Out is die ene mooiboy Decepticon.
Werd ook een keer Doc Knock genoemd in de serie. Dus daarom deze naam.
ga je ook nog een 3e keer posten?quote:Op maandag 5 december 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb vorige week weer eens aangemaakt paar keer geswiped maar zo teleurgesteld i can't
wat
is
dit
[ afbeelding ]
Ja, die is wel erg vreemd jaquote:Op maandag 5 december 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
ahahah weetje waat ik een gesprek mee ga beginnen
''''
haha nu gaat ze je bedreigen in DMquote:Op maandag 5 december 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verandert nog sneller van zijn account dan Stimorol ovuleert
Fylax heeft speciaal voor jou het YNG forum geopendquote:Op maandag 5 december 2016 23:15 schreef Doc_Knock het volgende:
Ik werd een keer Hans genoemd.quote:Op maandag 5 december 2016 23:15 schreef Doc_Knock het volgende:
Ze zal wel zeggen dat ze hoopt dat ik mijn knie breek of zoquote:Op maandag 5 december 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha nu gaat ze je bedreigen in DM
ff srs ik swipe best wel kieskeurig maar heb gewoon het gevoel dat iedereen een saaie zak isquote:Op maandag 5 december 2016 23:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom swipe je dan ook alle expats
Ik wil ook iemand bedreigenquote:Op maandag 5 december 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha nu gaat ze je bedreigen in DM
ben benieuwd of haar mail over mij al verstuurd isquote:Op maandag 5 december 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zal wel zeggen dat ze hoopt dat ik mijn knie breek of zo
van die 231 heb ik 1 leuk gesprek gehadquote:Op maandag 5 december 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een aantal pogingen om een gesprek te starten
ik heb ook autisme, maar op een gegeven moment leer je een beetje aanvoelen wanneer mensen niet meer naar je willen luisteren over je obsessiequote:Op maandag 5 december 2016 23:15 schreef Doc_Knock het volgende:
heb je trouwens gereport dat je met SE's account in klb post hzawquote:Op maandag 5 december 2016 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ga je ook nog een 3e keer posten?
Hermannnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 5 december 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd of haar mail over mij al verstuurd is
is dit een breaking bad referentie?quote:Op maandag 5 december 2016 23:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb ook autisme, maar op een gegeven moment leer je een beetje aanvoelen wanneer mensen niet meer naar je willen luisteren over je obsessie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |