'man (27) vermoordt man (27) in drugsgeïnduceerde psychose'quote:Op maandag 5 december 2016 22:53 schreef zeer het volgende:
[..]
jalaten we nog oefenen met muziek zodat we iig het nieuws halen
Ik las schietpartijquote:Op maandag 5 december 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het wel aanraden want in de ochtend had ik echt een van de heerlijkste schijtpartijen van de laatste paar maanden
3 is te veel, we hebben nu Braddie en zeerquote:
huh hoe komt bob in het verhaalquote:Op maandag 5 december 2016 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
'man (27) vermoordt man (27) in drugsgeïnduceerde psychose'
ben bang dt ik in mn bed schijt dnquote:Op maandag 5 december 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het wel aanraden want in de ochtend had ik echt een van de heerlijkste schijtpartijen van de laatste paar maanden
Waarom lieg jij zoveel? :squote:Op maandag 5 december 2016 22:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik deel gratis geld uit en pep bij elke felicitatie.
er zijn er nu ook al behoorlijk veel met een paar kutte, beter geven ze het wel allemaal kwaliteitquote:Op maandag 5 december 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Netflix wil volgend jaar dubbel zoveel Netflix Originals uitbrengen; doe eens rustig zeg. Hou het niet meer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |