je bent nog een broekie doe eens niet van deze volwassene uitsprakenquote:Op maandag 5 december 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:
ik mis hzaw
zijn forse beenhaar, glinsterend in de oase van mijn tl-verlichting
zijn zachte billen, tegen mijn ondergoed aangedrukt als onderdeel van onze vurige omhelzing in het holst van de nacht
hetgeen wat ik nog het allermeest mis, is hem
eerder 23 am i rightquote:Op maandag 5 december 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar, ik geloof de 32 alleen niet
quote:Op maandag 5 december 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Als mannen nog een keer die lelijke kutemoji's naar me sturen maak ik ze dood
quote:Op maandag 5 december 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:
ik mis hzaw
zijn zachte billen, tegen mijn ondergoed aangedrukt als onderdeel van onze vurige omhelzing in het holst van de nacht
thnx hoop er nog zo'n 4-5 te makenquote:Op maandag 5 december 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nog vele decennia toegewenst.
quote:Op maandag 5 december 2016 22:47 schreef zeer het volgende:
[..]
3700 rondjes wow je zult wel flink duizelig zijn dan
brok in m'n broekquote:Op maandag 5 december 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:
ik mis hzaw
Ik schat je rond de 26/27quote:
ik heb gehoord dat dingen nóg leuker worden als je ze drie keer post ik heb gehoord dat dingen nóg leuker worden als je ze drie keer postquote:
wow zag het niet maar thnx manquote:Op maandag 5 december 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je echt gefeliciteerd en mij negeer je, ik neem het terug
84 keer je kontje verkocht achter het stationquote:Op maandag 5 december 2016 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahhaa draai ik in een slecht weekend
Dus je bent net 27 gewordenquote:
Ik hoorde dat leven makkelijker is als je miljonair bent.quote:Op maandag 5 december 2016 22:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat dingen nóg leuker worden als je ze drie keer post ik heb gehoord dat dingen nóg leuker worden als je ze drie keer post
quote:Op maandag 5 december 2016 22:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat dingen nóg leuker worden als je ze drie keer post ik heb gehoord dat dingen nóg leuker worden als je ze drie keer post
Net zoals Braddiequote:
ben rijkeluiskindjequote:Op maandag 5 december 2016 22:49 schreef Trollscience het volgende:
zeer is gwn 42-jarige kraker met doorgerookte huid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |