Waarom plaats je Flogging Molly zelf dan?quote:
Oberkulliequote:Op maandag 5 december 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Collega maakte daar een grapje over. Dat 'ie een huis had gekocht tegenover een speelplaats. Vieze kop er bij trekken enzo, maar dan weten we dat het een grapje is. Wat jij nu doet is geen grapje meer. Het is bewust mij zwart maken. Daarom heb ik ook liever dat je zulks voor je houdt en dergelijke insinuaties niet opnieuw bezigt.
Duidelijk nu?
quote:Op maandag 5 december 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je krijgt al 50% korting vanwege je 7 cm
quote:
Oh, ik dacht dat ik Zosk ook een keer in de rij zag staanquote:Op maandag 5 december 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je krijgt al 50% korting vanwege je 7 cm
Waarom niet?quote:
goede muziek tochquote:Op maandag 5 december 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom plaats je Flogging Molly zelf dan?
Op zijn 13de een account hebben en naar Slayer luisteren. Ik geloof nog eerder dat Hermann afgetraind is.quote:
wat is daar mis meequote:Op maandag 5 december 2016 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar hij doet toch allemaal dikke drugsfeesten met dp
jammer dit
Ja tochquote:
😉quote:Op maandag 5 december 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Als mannen nog een keer die lelijke kutemoji's naar me sturen maak ik ze dood
Echt weinig in de grote mensenleefquote:Op maandag 5 december 2016 22:46 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie had 3700 euro loon deze maand
Hahhaa draai ik in een slecht weekendquote:Op maandag 5 december 2016 22:46 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie had 3700 euro loon deze maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |