Flogging Mollyquote:
waarom wil je niet met mequote:Op maandag 5 december 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry lieverd, wil je mij nu nog wel?
Nou en?quote:
Ja weet niet. 19 en 27. Hmpf.quote:Op maandag 5 december 2016 22:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom wil je niet met me
ik ben volwassen voor mijn leeftijd, vraag maar aan dp
Ken ik nietquote:
Collega maakte daar een grapje over. Dat 'ie een huis had gekocht tegenover een speelplaats. Vieze kop er bij trekken enzo, maar dan weten we dat het een grapje is. Wat jij nu doet is geen grapje meer. Het is bewust mij zwart maken. Daarom heb ik ook liever dat je zulks voor je houdt en dergelijke insinuaties niet opnieuw bezigt.quote:
Maar je krijgt al 50% korting vanwege je 7 cmquote:Op maandag 5 december 2016 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik de volgende keer korting vanwege dit misverstand
Sorry Niels.quote:Op maandag 5 december 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Collega maakte daar een grapje over. Dat 'ie een huis had gekocht tegenover een speelplaats. Vieze kop er bij trekken enzo, maar dan weten we dat het een grapje is. Wat jij nu doet is geen grapje meer. Het is bewust mij zwart maken. Daarom heb ik ook liever dat je zulks voor je houdt en dergelijke insinuaties niet opnieuw bezigt.
Duidelijk nu?
Toyboys van je nog lekker knedenquote:
Het is niet erg dat je oud bent hoor doe rustigquote:Op maandag 5 december 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Collega maakte daar een grapje over. Dat 'ie een huis had gekocht tegenover een speelplaats. Vieze kop er bij trekken enzo, maar dan weten we dat het een grapje is. Wat jij nu doet is geen grapje meer. Het is bewust mij zwart maken. Daarom heb ik ook liever dat je zulks voor je houdt en dergelijke insinuaties niet opnieuw bezigt.
Duidelijk nu?
Waarom plaats je Flogging Molly zelf dan?quote:
Oberkulliequote:Op maandag 5 december 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Duidelijk nu?
quote:Op maandag 5 december 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je krijgt al 50% korting vanwege je 7 cm
quote:
Oh, ik dacht dat ik Zosk ook een keer in de rij zag staanquote:Op maandag 5 december 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je krijgt al 50% korting vanwege je 7 cm
Waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |