maar dat betekent niet dat het perse in de top 2000 moet..quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
Future Islands
Ik ben het overigens wel eens met Elfletterig. Synth en synthpop wordt altijd afgedaan als iets voor op homofeestjes en iets om je voor te schamen. Terwijl heel veel van die muziek gewoon kneitergoed is.
Currents is een bazenalbumquote:Op dinsdag 6 december 2016 05:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat Let It Happen van Tame Impala zo makkelijk in de lijst komt laat toch zien dat er genoeg potentie is voor synthpop-achtige dingen.
Dat is waar. Maar er mag wel een lans voor de muziek gebroken worden zonder dat je meewarig aan wordt gekeken omdat je de Pet Shop Boys fantastisch vindt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar dat betekent niet dat het perse in de top 2000 moet..
Wat vind je van de eerdere albums? Daardoor ben ik naar ze gaan luisteren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Currents is een bazenalbumKevin Parker is een held
![]()
Het gebeurt regelmatig hoor, vooral bij nieuwere nummers.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Ik heb altijd het idee dat er niet echt naar de vrije keuzes wordt gekeken. Alleen naar de liedjes in de keuzelijst. Ik heb nog nooit een liedje uit de vrije keuze in de lijst zien belanden
Was vorig jaar Hello van Adele niet een voorbeeld hiervan? Of stond die wel in de keuzelijst?quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig hoor, vooral bij nieuwere nummers.
op zich waar, maar de vraag is of de top 2000 daar de plek voor is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar er mag wel een lans voor de muziek gebroken worden zonder dat je meewarig aan wordt gekeken omdat je de Pet Shop Boys fantastisch vindt.
Volgens mij staan nummers van minder dan een jaar oud nooit in de keuzelijst. Maar Arctic Monkeys, War On Drugs en Black Keys zijn er volgens mij ook ingekomen zonder eerst op de keuzelijst te staan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Was vorig jaar Hello van Adele niet een voorbeeld hiervan? Of stond die wel in de keuzelijst?
Of dat Pokémon nummer, ik neem aan dat die niet in de keuzelijst stond. Of Slayerquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Was vorig jaar Hello van Adele niet een voorbeeld hiervan? Of stond die wel in de keuzelijst?
Inderdaad. Ik ben geen super liefhebber, maar ook dat is van die typische jaren 80 muziek die een tijdsbeeld schetst. Net als veel jaren 60 en 70 en sommige jaren 90 muziek.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
PSB zijn trouwens wel echt top 2000 materiaal.
Moet ik me nog in verdiepen. Ken wel wat nummers, zoals Elephant, Apocalypse Dreams etc.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van de eerdere albums? Daardoor ben ik naar ze gaan luisteren.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moet ik me nog in verdiepen. Ken wel wat nummers, zoals Elephant, Apocalypse Dreams etc.
Ik merk dat ze ik live nog veel beter vind:
Dit is genot.
Als er muziek van dit jaar ingestemd wordt hoop ik dat The Greatest ook een mooi plekje krijgt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil mijn gok voor hoogste nieuwe binnenkomer graag wijzigen naar Human van Rag 'n Bone Man
Zo populair is Sia niet ben ik bang, Chandelier staat ook niet zo hoog terwijl ie vrij recent is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Als er muziek van dit jaar ingestemd wordt hoop ik dat The Greatest ook een mooi plekje krijgt.
Hopelijk klinkt dit niet te Gutmenscherig
Melt!-2016-genot...quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moet ik me nog in verdiepen. Ken wel wat nummers, zoals Elephant, Apocalypse Dreams etc.
Ik merk dat ze ik live nog veel beter vind:
Dit is genot.
Prima nummer, opmerkelijke band. Ik heb een remix van dit nummer in mijn jaarlijst gezet destijds. Als je 'm nog niet kent, zeker luisteren:quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als echte fokkers en liefhebbers van synth hadden we natuurlijk ook op deze man kunnen stemmen. Ook vanwege zijn fantastische moves en diepe rochelstem.Beste track van 2014 volgens Pitchfork
Ian Curtis (van Joy Division) zou jaloers zijn op deze performance trouwens
Ik ben blij dat er in dit topic vrij positief over de Pet Shop Boys wordt gedacht, maar het is tegelijk ook weer jammer dat hun muziek wordt gelabeld als jaren 80-muziek. We praten over een band die commercieel succesvol is in de periode 1985-2016 (vorige week traden ze in een uitverkocht 013 op, met een setlist die bepaald geen Greatest Hits-toer is) en die nog lang niet aan stoppen denkt: momenteel zijn twee nieuwe albums in de voorbereidende fase.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben geen super liefhebber, maar ook dat is van die typische jaren 80 muziek die een tijdsbeeld schetst. Net als veel jaren 60 en 70 en sommige jaren 90 muziek.
Over 30 jaar denken we misschien ook zo over Ronnie Flex
Ik gok op - hoe vervelend ik het ook vind - Drank & Drugs van Lil Kleine.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil mijn gok voor hoogste nieuwe binnenkomer graag wijzigen naar Human van Rag 'n Bone Man
mwah, dat loopt wel los. Die komt op plaats 891quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik gok op - hoe vervelend ik het ook vind - Drank & Drugs van Lil Kleine.
Nog steeds 1110 plaatsen te hoog.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, dat loopt wel los. Die komt op plaats 891
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |