Tell me why..quote:Op woensdag 7 december 2016 23:01 schreef Cee het volgende:
Maniiiii, I want it that way staat er in.
België > Nederlandquote:
Alle 3 hun nummers zijn behouden voor de lijst.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:01 schreef Cee het volgende:
Maniiiii, I want it that way staat er in.
die Florence vind ik best wel overgewaardeerd eigenlijk.quote:
Zal wim leuk vinden dat hij eindelijk een medestander heeft.quote:
Beste nummer van the Waterboys heeft het ook niet gehaaldquote:Op woensdag 7 december 2016 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
beste nummers van Radiohead staan er ook niet in. Zo belangrijk is dat nu ook weer niet...
Nee joh. Dat is nou net iemand die wel terecht aandacht krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
die Florence vind ik best wel overgewaardeerd eigenlijk.
Als wim dit hoort gaat hij meteen rigoureus al zijn meningen veranderen.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal wim leuk vinden dat hij eindelijk een medestander heeft.
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Beste nummer van the Waterboys heeft het ook niet gehaald
tja ik heb er weinig mee.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is nou net iemand die wel terecht aandacht krijgt.
Ik zag het jaquote:Op woensdag 7 december 2016 23:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Beste nummer van the Waterboys heeft het ook niet gehaald
Maakt haar niet meteen overgewaardeerd natuurlijk. Zelfs als je er weinig mee hebt kan je volgens mij wel horen dat ze barst van het talent.quote:
daar zijn er meer van, maar dat betekent niet perse dat ze in de top 2000 horen.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maakt haar niet meteen overgewaardeerd natuurlijk. Zelfs als je er weinig mee hebt kan je volgens mij wel horen dat ze barst van het talent.
Nouja, ik vind haar een van de betere artiesten van de laatste jaren. Derhalve hoort ze wat mij betreft wel in de Top 2000. Ze staat er wel in met de verkeerde nummers, maar dat is dan weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar zijn er meer van, maar dat betekent niet perse dat ze in de top 2000 horen.
Buddy Holly was iemand die écht barstte van het talent. Staat er gewoon ook niet in.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar zijn er meer van, maar dat betekent niet perse dat ze in de top 2000 horen.
precies..quote:Op woensdag 7 december 2016 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Buddy Holly was iemand die écht barstte van het talent. Staat er gewoon ook niet in.
Joni Mitchell evenmin. Schandalig!
Alweer zo'n grafnummer van Editors. Waar is An End Has A Start?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Racing Rats er in. God Put A Smile Upon Your Face & Politik. Speciaal voor Mani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |