jou niet zienquote:Op maandag 5 december 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn jullie plannen met oudjaar?
quote:Op maandag 5 december 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2016 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja... ik denk dat ik met oudjaarsavond maar vroeg onder de wol ga
Beetje bij fokkers zitten gamen.quote:Op maandag 5 december 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Me volzuipen en Johnny Logan op repeat luisterenquote:Op maandag 5 december 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
waar is mijn uitnodigingquote:Op maandag 5 december 2016 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje bij fokkers zitten gamen.
quote:Op maandag 5 december 2016 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje bij fokkers zitten gamen.
quote:Op maandag 5 december 2016 21:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Me volzuipen en Johnny Logan op repeat luisteren
Jij past niet door de deuropening. Moet alles aangepast worden. Dikke zeug.quote:
Ik heb er totaal geen zin inquote:
onderaan de lijst voor een donorneus eindigenquote:Op maandag 5 december 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een drankje? Trechter in je mik kun je krijgenquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
onderaan de lijst voor een donorneus eindigen
Lekker kerstbomen rausen togquote:Op maandag 5 december 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beeldend ditquote:Op maandag 5 december 2016 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
onderaan de lijst voor een donorneus eindigen
dit slaat nergens op want controllers zijn tegenwoordig gewoon wireless en je kunt op meerdere schermen gamen, hoef niet eens door de deur heenquote:Op maandag 5 december 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij past niet door de deuropening. Moet alles aangepast worden. Dikke zeug.
Oja.quote:Op maandag 5 december 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit slaat nergens op want controllers zijn tegenwoordig gewoon wireless en je kunt op meerdere schermen gamen, hoef niet eens door de deur heen
Wilde plannen?quote:Op maandag 5 december 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een drankje? Trechter in je mik kun je krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |