quote:Op maandag 5 december 2016 15:49 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bedoelt toch gewoon dit
Your beauty never ever scared me.
2Nutz had zin in een rollade. Misschien kun je daar ff heen.quote:
Even aan mijn vriendin vragen of ze dan iets wil doen met mij, zo nee dan kan ik.quote:Op maandag 5 december 2016 15:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja is goed, kun jij op kerstavond?
[MMG neger die drinken uitproest.gif]quote:Op maandag 5 december 2016 15:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
2Nutz had zin in een rollade. Misschien kun je daar ff heen.
quote:Op maandag 5 december 2016 15:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat zit je nou zo fucking huilie te doen ik spreek gewoon over wat ik zie bij mij in de buurt.quote:Op maandag 5 december 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Want dat gebeurt met letterlijk alle bejaarden op deze wereld. Je stopt ze in een tehuis en je ziet ze pas weer terug wanneer de verzorgers ze opgemaakt hebben opgebaard in een kist.Nederland
Heeft ze een OmaDrive dat je er met de auto langs kan?quote:Op maandag 5 december 2016 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga overmorgen langs mijn oma met de auto maar daar stop ik denk ik mee wanneer ze in een bejaardentehuis zit.
Om te eten niet om in de fik te zetten en weg te werpen.quote:Op maandag 5 december 2016 15:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft ze een OmaDrive dat je er met de auto langs kan?
SOWquote:Op maandag 5 december 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om te eten niet om in de fik te zetten en weg te werpen.
Tering wat een conceptquote:Op maandag 5 december 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft ze een OmaDrive dat je er met de auto langs kan?
Ben een cynische rotzak.quote:Op maandag 5 december 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
wat zit je nou zo fucking huilie te doen ik spreek gewoon over wat ik zie bij mij in de buurt.
Heb ook echt MI van zo'n luikje dat open gaat en waar een bejaarde uit komtquote:Op maandag 5 december 2016 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tering wat een conceptdan hoef je helemaal niet meer langs die oudjes. Gewoon even langs met de auto en dan laten ze haar even zien in haar rolstoel, hoef je niet uit te stappen en dan kan je weer naar huis.
Ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachen. Ik zag het ook zo voor me. Dat je dan roept van "ik kom voor oma 897" en dan rollen ze je oma even langs, ze kijkt even triest door het luikje en dan ga je weer.quote:Op maandag 5 december 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ook echt MI van zo'n luikje dat open gaat en waar een bejaarde uit komt![]()
haha ff aai over de bol geven en doorrijdenquote:Op maandag 5 december 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ook echt MI van zo'n luikje dat open gaat en waar een bejaarde uit komt![]()
Lolquote:Op maandag 5 december 2016 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[MMG neger die drinken uitproest.gif]
Ik zat aan slagroom te denken en was in de war maar ik snap nu denk ik wat je wel bedoelde.quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef Crip het volgende:
Sws extra room voor mn moeder in gedachten houden later
Of tegenover elkaar wonen ofzo
quote:Op maandag 5 december 2016 15:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha ff aai over de bol geven en doorrijden
Damnquote:Op maandag 5 december 2016 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachen. Ik zag het ook zo voor me. Dat je dan roept van "ik kom voor oma 897" en dan rollen ze je oma even langs, ze kijkt even triest door het luikje en dan ga je weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |