Van Gerwen heeft meer dan 70% van alle toernooien gewonnen dit jaar en alle majors behalve 1. Anderson is de laatste persoon (die niet van Gerwen heet) die een major heeft gewonnen en dat is bijna een jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:05 schreef HansvD het volgende:
Het zal allemaal wel. Veel succesvoller als van Gerwen bestaat haast niet.
En dan wel Verstappen nomineren die 1 wedstrijdje gewonnen heeft omdat de twee besten tegen elkaar aanbotsten, ach ja.
Ik durf dat te betwijfelen maar daarvoor hebben we cijfers nodig.quote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben er toch ook wel van overtuigd dat Sven Kramer in Nederland een stuk bekender is onder het algemene publiek dan Michael van Gerwen.
(Aurocorrect kent Kramer in elk geval wel, Van Gerwen niet)
Dan maak je Benitto van de Pas sportman van het jaar hij heeft dit jaar ook enorm veel laten zien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Als die mager was zou die wel genomineerd zijn denk ik
Dat een kansloze kamper toch niet helemaal kansloos is ?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:46 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Dan maak je Benitto van de Pas sportman van het jaar hij heeft dit jaar ook enorm veel laten zien.
Het valt mee met zijn overgewicht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Iemand met zwaar overgewicht kan geen sportman van het jaar zijn, dat zou genant zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het valt mee met zijn overgewicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |