Ik weet niet wat Valana is, maar je zal wel winnen qua gayness whehe.quote:Op zondag 11 december 2016 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel final fantasy XV nadat ik naar Vaiana ben geweest. Ik win.
Ojee, waar dat?quote:Op zondag 11 december 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
Heb een te lange OP getypt en voel al wel weer aan dat het een 0-reacties-topic gaat worden.
quote:Op maandag 12 december 2016 10:09 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe treinstruggles. Trein stopt op spoor 8, maar geeft niet aan of het a of b is. Nu kan ik niet meer voorspellen waar het rustige gedeelte zal stoppen.
En dan ook nog een nieuwe dienstregeling waardoor je compleet van slag bent. Struggles man!quote:Op maandag 12 december 2016 10:10 schreef Rezania het volgende:
Antiklacht: trein is 5 minuten te vroeg, eerder uit de kou.
Wuoooowwquote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef G-Pier het volgende:
Ik ben anderhalf maand vrij voordat school weer begint.
Intercity naar Delft gaat nog wel vier keer per uur.quote:Op maandag 12 december 2016 18:37 schreef Vlarp het volgende:
Door werkzaamheden kan ik maar 2 keer per uur rechtstreeks met een sprinter naar Den Haag Centraal. En dan ook nog eens nieuwe dienstregeling waardoor de tijden veranderd zijn![]()
Ja, die zou ik, in theorie ook kunnen pakken, en dan overstappen op Laan van NOI ofzo, of wachten op HSquote:Op maandag 12 december 2016 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Intercity naar Delft gaat nog wel vier keer per uur.
Meid.quote:Op maandag 12 december 2016 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die zou ik, in theorie ook kunnen pakken, en dan overstappen op Laan van NOI ofzo, of wachten op HS
({)quote:Op maandag 12 december 2016 18:37 schreef Vlarp het volgende:
Door werkzaamheden kan ik maar 2 keer per uur rechtstreeks met een sprinter naar Den Haag Centraal. En dan ook nog eens nieuwe dienstregeling waardoor de tijden veranderd zijn![]()
HS is wel klaagwaardig jahquote:Op maandag 12 december 2016 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die zou ik, in theorie ook kunnen pakken, en dan overstappen op Laan van NOI ofzo, of wachten op HS
Dat komt al meer in de buurtquote:Op maandag 12 december 2016 18:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Den Haag is klachtwaardig
De nieuwe Disneyquote:Op zondag 11 december 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Valana is, maar je zal wel winnen qua gayness whehe.
Sugardaddy gevonden?quote:Op maandag 12 december 2016 22:10 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje voor jullie.
Wat vinden jullie eigenlijk van relaties met een groot leeftijdsverschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |