Terug naar huis: Rotterdamquote:
Ik had die vorige week, vond hem niet heel bijzonderquote:
Noem je mijn pik nou chunky?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had die vorige week, vond hem niet heel bijzonder
Sowieso is die chunky variant me te dik
Nee, de rest van jequote:
Jezus wat dik!quote:
Jupquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:52 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nu ga ik mij dik voelen.
You're fatshaming me
STOPPEN NU!!quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup
Maar fatshaming is zo overbodig.
Fat shames itself.
Een minuut later vertrekken is niet erg, zolang er maar op tijd wordt aangekomen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 08:07 schreef Rezania het volgende:
Laat maar, hij vertrek wel een hele minuut te laat nu!
quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
STOPPEN NU!!![]()
[ afbeelding ]
Noem je hem nu dik?quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:29 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Een minuut later vertrekken is niet erg, zolang er maar op tijd wordt aangekomen.
Achter al die lycra-geklede billetjes aanrennen?quote:Op zondag 11 december 2016 13:54 schreef Vlarp het volgende:
Tijd voor de Bruggenloop, ik ben richting De Kuip![]()
Ik heb zelf ook lycra-billetjes hoorquote:Op zondag 11 december 2016 16:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Achter al die lycra-geklede billetjes aanrennen?
Nee, het kerstcadeau is dat ik zijn ouders voor het eerst mag ontmoeten eerste kerstdag.quote:
Yeuh, beetje aanpappen bij je schoonoudersquote:Op zondag 11 december 2016 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het kerstcadeau is dat ik zijn ouders voor het eerst mag ontmoeten eerste kerstdag.
Oeh, dat klinkt meer als een straf.quote:Op zondag 11 december 2016 20:17 schreef Rezania het volgende:
Nee, het kerstcadeau is dat ik zijn ouders voor het eerst mag ontmoeten eerste kerstdag.
Nou ja, ligt er dus aan hoe gek ze zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 20:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt meer als een straf.
En anders gewoon elk jaar op vakantie met de kerst, je zal niet de enige zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 20:20 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, ligt er dus aan hoe gek ze zijn.
Ben je zo'n kameleon? Dat vind ik altijd zo karakterloos.quote:Op zondag 11 december 2016 20:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Gewoon hun gedrag proberen te kopiëren.
Werkt vaak wel prima
Oh, en hier dacht ik dat een discussie over abortus wel een goede optie zou zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 20:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Gewoon hun gedrag proberen te kopiëren.
Werkt vaak wel prima
Naja, als je in zo'n situatie terecht komt met schoonouders waarvan je echt geen flauw idee hebt wat te verwachten is dat inderdaad een goede optiequote:
Peter Griffin voelt altijd uitstekend aan wat in gezelschap de slechte momenten voor een grove grap zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, en hier dacht ik dat een discussie over abortus wel een goede optie zou zijn.
Dat vind ik nog steeds karakterloos.quote:Op zondag 11 december 2016 20:27 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Naja, als je in zo'n situatie terecht komt met schoonouders waarvan je echt geen flauw idee hebt wat te verwachten is dat inderdaad een goede optie
Tjaa, ik vind zulke dingen echt zoiets waarvan ik niet weet wat ik ermee aanmoetquote:Op zondag 11 december 2016 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds echt heel karakterloos.
Ik speel final fantasy XV nadat ik naar Vaiana ben geweest. Ik win.quote:Op zondag 11 december 2016 20:37 schreef Kaas- het volgende:
Ik kijk trouwens de film Pretty Woman.
Gayyyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |