Vond je spannende dm's al zo gekquote:Op maandag 5 december 2016 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja lul er maar effe doorheen... had je wel ff kunnen zeggen dat Side een vent is
Kan ik er wat aan doen dat het kwartje later valtquote:Op maandag 5 december 2016 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja lul er maar effe doorheen... had je wel ff kunnen zeggen dat Side een vent is
LEUGENS...quote:Op maandag 5 december 2016 00:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vond je spannende dm's al zo gek
Heb je haar nu al een keer helemaal uitgewoond of blijf je als een creep op het internet random haar naam vallen?quote:
Krijg nou het rasborakoudumakulatavirus.... het is hetzalallemaalwelquote:Op maandag 5 december 2016 00:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je haar nu al een keer helemaal uitgewoond of blijf je als een creep op het internet random haar naam vallen?
Hoi ome henkquote:Op maandag 5 december 2016 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Krijg nou het rasborakoudumakulatavirus.... het is hetzalallemaalwel
Ik denk dat een antwoord uitblijftquote:Op maandag 5 december 2016 00:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je haar nu al een keer helemaal uitgewoond of blijf je als een creep op het internet random haar naam vallen?
oh is het weer zoverquote:Op maandag 5 december 2016 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Deadprez, lobi...
Side is een man, man...
halloquote:
JIJ WIST HET??????quote:Op maandag 5 december 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh is het weer zover
hzaw ga terug op je eigen account
ik weet allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |