Als je kan gamen dan kan je ook werkenquote:Op maandag 5 december 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
terug naar rise of the tomb raider dan maar
quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Crip het volgende:
ik had dus gedroomd dat ik in de stad liep en opeens liep ik bosnie in for some reason, dus ik liep daar en iedereen staarde me aan dat ik een hoofddoek op had en keek me mad aan, er reden overal kei veel auto's supersnel langs me en dacht heletijd dat ik aangereden werd. Maar anyways ik bleef lopen want wilde terug naar huis en toen stapte er opeens een vrouw uit haar auto en ze had een mes vast. Ik bang dus en ik ren weg zegt ze ''je bent het gevaar voor de wereld ik ga je vermoorden'' en ik blijf rennen en ren opeens om ergens in een hoek te schuilen en toen was ze weg.
Was dus doodsbang en deed mn hoofddoek af en wikkelde me helemaal in met verband zodat ik niet te herkennen was () het was heel laat dus ik besloot ergens te schuilen en te slapen, dus loop zo'n trapje naar beneden en ga op de grond zitten met mn knieen tegen me aan en opeens hoor ik voetstappen maar kon nergens heen want is doodlopend.
En toen zag ik haar gezicht en ze had dr mes vast.
ze zei toen ''je bent in mijn plan getrapt ik wilde dat je je hoofddoek af deed''
en toen stak ze me en werd ik hyperventilerend wakker
/dagboek
nee hoorquote:Op maandag 5 december 2016 11:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je kan gamen dan kan je ook werken
Woow...zoveel hoofddoek. Van mij hoeft je hoofddoek niet af Crip, je bent mooi zoals je bent!!quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Crip het volgende:
ik had dus gedroomd dat ik in de stad liep en opeens liep ik bosnie in for some reason, dus ik liep daar en iedereen staarde me aan dat ik een hoofddoek op had en keek me mad aan, er reden overal kei veel auto's supersnel langs me en dacht heletijd dat ik aangereden werd. Maar anyways ik bleef lopen want wilde terug naar huis en toen stapte er opeens een vrouw uit haar auto en ze had een mes vast. Ik bang dus en ik ren weg zegt ze ''je bent het gevaar voor de wereld ik ga je vermoorden'' en ik blijf rennen en ren opeens om ergens in een hoek te schuilen en toen was ze weg.
Was dus doodsbang en deed mn hoofddoek af en wikkelde me helemaal in met verband zodat ik niet te herkennen was () het was heel laat dus ik besloot ergens te schuilen en te slapen, dus loop zo'n trapje naar beneden en ga op de grond zitten met mn knieen tegen me aan en opeens hoor ik voetstappen maar kon nergens heen want is doodlopend.
En toen zag ik haar gezicht en ze had dr mes vast.
ze zei toen ''je bent in mijn plan getrapt ik wilde dat je je hoofddoek af deed''
en toen stak ze me en werd ik hyperventilerend wakker
/dagboek
UWV ingelichtquote:Op maandag 5 december 2016 11:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je kan gamen dan kan je ook werken
Goed zo yihaquote:
Moet je wat kopen?quote:Op maandag 5 december 2016 11:19 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik naar de stad gaan? Kalverstraat zal wel tyfusdruk zijn nu
Ik wil een trui en er moet een nieuwe batterij in mijn horlogequote:
Zal in Amsterdam toch wel ergens een winkelcentrum zijn ofzo dat minder druk is en je dit ook kunt doen?quote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil een trui en er moet een nieuwe batterij in mijn horloge
tja dan moet je de tyfusdrukte wel in.quote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zo'n troosteloze shopping gebeuren als bij de ArenA.quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zal in Amsterdam toch wel ergens een winkelcentrum zijn ofzo dat minder druk is en je dit ook kunt doen?
bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo'n troosteloze shopping gebeuren als bij de ArenA.
Brei er gewoon zelf 1, dan heb je meteen wat te doen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 11:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Brei er gewoon zelf 1, dan heb je meteen wat te doen.
Gaat veel tijd in zitten. M'n moeder heeft vorig jaar een vest voor me gebreid. Onbetaalbaar als je weet hoe veel uur er in zit.quote:Op maandag 5 december 2016 11:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Brei er gewoon zelf 1, dan heb je meteen wat te doen.
quote:Op maandag 5 december 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat veel tijd in zitten. M'n moeder heeft vorig jaar een vest voor me gebreid. Onbetaalbaar als je weet hoe veel uur er in zit.
Centrum van Hoogeveen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo'n troosteloze shopping gebeuren als bij de ArenA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |