Ok Niek.quote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lekker man.. Wel altijd goede stageplekken hebben ze, daar van de HHS..
*emigreerquote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik immigreer binnenkort naar Gran Canaria, ja. Koffertjes al klaar staan, het kan niet meer mis.
Misschien moet je eens wat meer in vbl (lees de SC) posten. Zodoende kan je gedurende het jaar je mening wat beter ventileren en zie je dat aan het einde van het jaar terug in de awards-uitreiking.quote:Op maandag 5 december 2016 11:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de VBL-awards tegenvallend. Ik ben duidelijk de grootste voorstander van fysiek, de beste ajax-user en niet iemand die er geen kijk op heeft zoals JR () beweert.
.
6 jaar in vbl, maar 1.5 jaar afwezigheidquote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer in vbl (lees de SC) posten. Zodoende kan je gedurende het jaar je mening wat beter ventileren en zie je dat aan het einde van het jaar terug in de awards-uitreiking.
Ik heb ook mijn zesjarig jubileum gevierd.quote:Op maandag 5 december 2016 11:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
6 jaar in vbl, maar 1.5 jaar afwezigheid
Het gaat hard makker. Uit het oog....quote:Op maandag 5 december 2016 11:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
6 jaar in vbl, maar 1.5 jaar afwezigheid
quote:Op maandag 5 december 2016 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende maand vieren we het SC-lustrum.
Waarom zetten mensen jou op 1 met fysiek obsessie? Jij zeurt altijd tegen mij dat ik te veel naar fysiek kijkquote:Op maandag 5 december 2016 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn zesjarig jubileum gevierd.
Wat.Een.Onzin.quote:Op maandag 5 december 2016 11:56 schreef Elan het volgende:
Die awards zijn lachwekkend. Alleen users uit de slowchat komen er in voor.
LOL. Even kijken welke idioten op mij gestemd hebben.quote:Op maandag 5 december 2016 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zetten mensen jou op 1 met fysiek obsessie? Jij zeurt altijd tegen mij dat ik te veel naar fysiek kijk
quote:Op maandag 5 december 2016 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Hoe was topic 5000, trouwens? Heb 'm gemist..
Je leest duidelijk niet goed.quote:Op maandag 5 december 2016 11:56 schreef Elan het volgende:
Die awards zijn lachwekkend. Alleen users uit de slowchat komen er in voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |