abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167158567
Ts heeft ongelijk, dus zien we nooit meer terug.
.
pi_167158673
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:18 schreef Fer het volgende:
Voorbarige conclusie.
  woensdag 7 december 2016 @ 11:41:00 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167164292
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:18 schreef Fer het volgende:
TS vraagt iets en krijgt allerlei andere opmerkingen. Dan heeft het weinig zin om weer te reageren.

Ik vraag ook helemaal niet mijn gelijk, ik heb gewoon een discussie met iemand. Die persoon stelt iets en ik krijg geen antwoord waarom dat zo is van die persoon. Dus ik probeer het hier en krijg daar ook geen bevredigend antwoord op.
Ik wil alleen iets begrijpen, niet mijn gelijk krijgen. Ik vraag niet of het verstandig is om het te doen zoals ik de situatie schets. Ik wil alleen weten waarom het onvoordeliger is om 2 auto's in te ruilen i.p.v. 1. Onafhankelijk of het verstandig is om een auto van een jaar oud in te ruilen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Komakie op 07-12-2016 11:46:37 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 7 december 2016 @ 12:09:46 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167164643
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

TS vraagt iets en krijgt allerlei andere opmerkingen. Dan heeft het weinig zin om weer te reageren.

Ik vraag ook helemaal niet mijn gelijk, ik heb gewoon een discussie met iemand. Die persoon stelt iets en ik krijg geen antwoord waarom dat zo is van die persoon. Dus ik probeer het hier en krijg daar ook geen bevredigend antwoord op.
Ik wil alleen iets begrijpen, niet mijn gelijk krijgen. Ik vraag niet of het verstandig is om het te doen zoals ik de situatie schets. Ik wil alleen weten waarom het onvoordeliger is om 2 auto's in te ruilen i.p.v. 1. Onafhankelijk of het verstandig is om een auto van een jaar oud in te ruilen.
Daar heb je al wat antwoorden op gekregen, maar heb je al een rondje dealers gemaakt? Want dat is natuurlijk je plek waar je je echte antwoorden krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167167341
Het lijkt me niet dat alle autohandelaren standaard een bepaalde formule hanteren waarbij ze altijd minder geven als je 2 auto's aanbiedt... ;) Het verschilt gewoon per situatie. Hoe gewild zijn de auto's die jij aanbiedt? Hoe graag wil hij van de auto af die jullie kopen? Hoeveel marge heeft hij? Is het het einde van het jaar en moet de verkoper zn bonus nog halen? etc. etc.

Wat meestal wel gunstiger is, is de auto's particulier verkopen. Zit je alleen wel met het gedoe van mensen aan de deur die een proefrit willen maken of lastig gaan doen bij onderhandelen. Of dat je de auto's niet kwijt raakt. Is aan je zelf te beoordelen of je daar aan wilt beginnen.
Toen ik mijn auto verkocht scheelde het wel behoorlijk. Kreeg er particulier 4000 voor, terwijl de dealer maar 2700 wilde geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')