Volgens mij zijn zij tegen Zwarte Piet vanwege het negerkarikatuur uiterlijk en niet omdat ze van mening zijn dat alle blanke mensen racisten zijn en het Sinterklaasfeest een feest van de blanken is.quote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef Iwanius het volgende:
Yip en Janneke taal:
Black lives Matters/ Anti-zwarte Piet/ Sylvana Simons/ Quincy Gario = alle blanken zijn racisten = tegenaan schoppen + zwarte piet feest is een extra reden om de racismekaart te trekken.
Krampus - Sinterklaas feest met duivelse insteek door blanken...
Zie boven = Waar zijn Gario en Simons nou bij Krampus?
Vind 't geen slecht vergelijk. De Piet-haters stellen dat iedere uiting, aanpassing van Zwarte Piet nog racistisch zou zijn, omdat Piet staat voor de slavernij. Ofwel, een blanke die controle heeft over een groepje tegen hun wil in. Nou als dat ergens het geval is, is het wel bij Krampus die aan een ketting ligt. Dus goed vergelijk, als je dan zo tegen de slavernij bent, dan ook bij KrampusLauf protesteren.quote:Op maandag 5 december 2016 14:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zij tegen Zwarte Piet vanwege het negerkarikatuur uiterlijk en niet omdat ze van mening zijn dat alle blanke mensen racisten zijn en het Sinterklaasfeest een feest van de blanken is.
Ik snap dat je probeert grappig te zijn terwijl je tegelijkertijd probeert te klagen over Sylvana/etc, maar je slaat de plank finaal mis met jouw de vergelijking die je trekt en de bizarre conclusie die je eraan verbindt...
bron:quote:Indien een blanke zich vermengd met iemand van het negerras dan is dat een teken van decadentie. Een teken van ineenstorting van het blanke ras. Door je te vermengen met iemand van het zwarte ras maak je iedere vooruitgang van de mensheid onmogelijk.
Christelijke visie
Door je te vermengen met iemand van het zwarte ras ga je in tegen de wil van onze schepper. Je vermengt je met een vervloekte. Je doet mee aan de Babylonische rassenverwarring, je draagt het teken van het beest op je rechterhand en je op voorhoofd, een doodzonde. Voor mensen die een dergelijke zonde begaan was het beter dat ze niet geboren waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |