Oh. Oké, sorryquote:
En je had ook nog een Frank geloof ik.quote:Op zondag 4 december 2016 00:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Mijn moeder is in geen enkel filmpje te zien, helemaal niemand van de familie trouwens, de enige van m`n vrienden uberhaupt die je ooit in een vlog ziet is Adriaan (Die ook zingt in de band)
Maar die opmerking van die man werd serieus opgevat door m`n ma
Ja klopt, petjesmeneerquote:Op zondag 4 december 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En je had ook nog een Frank geloof ik.
Ja maar je deed net ook al gemeen dus ja weeniequote:
Dat weet ik niet, ik heb het verder niet gevolgd, want anders staat mijn aanbevolen sectie van youtube weer vol met bradgetv.quote:Op zondag 4 december 2016 00:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja klopt, petjesmeneer
Maar goed, we weten allemaal hoe dat is afgelopen he, ik sta gewoon niet achter bepaalde uitspraken die hij deed/doet, en daar heeft hij mij op aangevallen
Trustenquote:Op zondag 4 december 2016 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Tschuss![]()
quote:Op zondag 4 december 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar je deed net ook al gemeen dus ja weenie
Hahaha ja dat moet je ook niet hebbenquote:Op zondag 4 december 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb het verder niet gevolgd, want anders staat mijn aanbevolen sectie van youtube weer vol met bradgetv.
Oké waardeer ikquote:
Aha.quote:Op zondag 4 december 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hahaha ja dat moet je ook niet hebben
We hebben ruzie omdat hij tijdens een live stream nogal racistische dingen zei, en het is dan wel zijn mening, maar hij zegt het tijdens mijn live stream dus ik word er op aangekeken.
Toen ik die live streams verwijderde en hem er op aansprak werd hij kwaad op mij en was het kanker dit en kanker dat..Dus Petjesmeneer zal je hier niet meer zien.
Heb jij een youtube account?quote:Op zondag 4 december 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb het verder niet gevolgd, want anders staat mijn aanbevolen sectie van youtube weer vol met bradgetv.
Vloggen over je leven. Ik zou kijken en abonneren en je grootste fan zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |