Kijk aanquote:Op maandag 5 december 2016 00:10 schreef Tuned22 het volgende:
Heee ik typ zonde en It's a Sin komt op de radiodas grappig.
Spookt hier thuis.
De sturing vanuit de leiding van Fok heeft wat overeenkomsten met die van R49.quote:Op maandag 5 december 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van deze MUZ-cijfers schrik ik wel. Maar aan de andere kant verbaast het me ook niet, met overal dat gebagger van riazop en consorten. Ik vroeg laatst in MUZ-FB om heropening van een topic over Leonard Cohen (was nog voor z'n overlijden). Geen enkele reactie of actie daarop. Ik heb bij meerdere subfora het idee dat de mods het allemaal ook wel goed vinden.
Heb godzijdank nooit fb gehad en dat appen breekt op een gegeven moment ook op. Was in 2010 / 2011 leuk maar 6 jaar later heb je 't wel een x gezien (ik tenminste).... al dat semi-verplichte gedoe.quote:Op maandag 5 december 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja zo gaat dat, mensen zijn druk met feesboek en wat appelen.
Ik kan datgene dat met elkaar staat voor 'de leiding van FOK!' niet meer serieus nemen. Gaat me niet specifiek om één individu, maar om het totaalplaatje van mensen op belangrijke posities.quote:Op maandag 5 december 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
De sturing vanuit de leiding van Fok heeft wat overeenkomsten met die van R49.
Voor mijn tijd hier was ik harstikke druk op Irc en vage illegale forums.quote:Op maandag 5 december 2016 00:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb godzijdank nooit fb gehad en dat appen breekt op een gegeven moment ook op. Was in 2010 / 2011 leuk maar 6 jaar later heb je 't wel een x gezien (ik tenminste).... al dat semi-verplichte gedoe.
Wie begint de R49 Facebook pagina? Ik niet.quote:Op maandag 5 december 2016 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan datgene dat met elkaar staat voor 'de leiding van FOK!' niet meer serieus nemen. Gaat me niet specifiek om één individu, maar om het totaalplaatje van mensen op belangrijke posities.
Maar goed, feit is dat Radio 49 bestaat bij de gratie van FOK! en dat FOK! het platform is waar we elkaar tegenkomen en waar we nieuwe luisteraars en DJ's vandaan halen.
Er is een Radio 49-Facebookpagina, ontdekte ik laatst tot mijn verbazing:quote:Op maandag 5 december 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie begint de R49 Facebook pagina? Ik niet.
Past wel een beetje bij jouw username.quote:Op maandag 5 december 2016 00:19 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Neekan gewoon via TuneIn of hoe schrijf je dat.
Zo te zien Rob.quote:Op maandag 5 december 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is een Radio 49-Facebookpagina, ontdekte ik laatst tot mijn verbazing:
https://www.facebook.com/Radio-49-245843975434823/
Geen idee wie de initiatiefnemer daarvan is.
Zal mogelijk onbewust invloed hebben gehadquote:Op maandag 5 december 2016 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij jouw username.
Je bent eigenlijk nog een heel nieuwe user, zie ik. Nooit eerder op FOK! actief geweest?quote:Op maandag 5 december 2016 00:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zal mogelijk onbewust invloed hebben gehadof omdat jullie hier vaak ingetuned / tunes schrijven. Ach ja... 't zal wel
Nope, sinds vorig jaar ergens geloof ik... toen had ik nog een andere username (had ik gezegd toch, omdat ik je toen wel eens dm's stuurde over Riazop?)quote:Op maandag 5 december 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk nog een heel nieuwe user, zie ik. Nooit eerder op FOK! actief geweest?
Mij ook niet. Van Muis snap ik uiteraard dat ze minder aanwezig is, maar Rob zie ik hier ook heel weinig.quote:Op maandag 5 december 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Muis was meest betrokken altijd sinds de tijd dat ik hier rondhang maar wie nu precies wat regelt is me niet echt duidelijk.
Elke drempel kan belemmerend werken. Tailfox opperde vanavond om een mobiele app te maken.quote:Op maandag 5 december 2016 00:34 schreef Tuned22 het volgende:
Denk trouwens dat het luisteren ook wel een probleem kan zijn omdat sommige computers pls.bestanden niet kunnen openen. Moet je weer een los tooltje voor installeren. Had ik op m'n vaste pc ook terwijl luisteren via ipads en foon direct gaat. Mogelijk haken mensen dan ook gelijk af. (is maar een hersenspinsel natuurlijk...)
Ben ik dan even vergeten, vrees ikquote:Op maandag 5 december 2016 00:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nope, sinds vorig jaar ergens geloof ik... toen had ik nog een andere username (had ik gezegd toch, omdat ik je toen wel eens dm's stuurde over Riazop?)
Wat ik weet gaat Rob over de accounts en Muis regelde heleboel toen het beter met haar ging.quote:Op maandag 5 december 2016 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mij ook niet. Van Muis snap ik uiteraard dat ze minder aanwezig is, maar Rob zie ik hier ook heel weinig.
Dat is op zich wel verstandig, ja. Ik spuw soms nog wel wat gal in het Lil Kleine- of Ronnie Flex-topic, maar hoe meer aandacht die kneuzen krijgen, des te slechter. In het "Tip hier nieuwe muziek"-topic, waar ik voorheen vaak kwam, post ik niet meer.quote:Op maandag 5 december 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Riazop tipocs sla ik altijd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |