quote:
Daar is zij toch voor?quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Sofje.
Ik moet nog opruimen maar heb 0 energie. En Loka is er al over een uur
En is het schoonmaken gelukt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het dan vrij snel over is.
Redelijk.quote:
slechtquote:
Mooi klotequote:Op zaterdag 3 december 2016 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
slecht
we hebben dik verloren van de nummer 11 en wij staan 7de![]()
![]()
zo frustrerend dat je er niks aan kan doen vanaf de kant
ja pfffquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi klote
Minder prettig middagje dus?
Lekker. Vanmiddag gevoetbald, 3-1 gewonnen. Daarna sint viering, was leuk. Nu moe maar voldaan op de bank.quote:
lekker hoor, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. Vanmiddag gevoetbald, 3-1 gewonnen. Daarna sint viering, was leuk. Nu moe maar voldaan op de bank.
Nee, krijgen wel wat met kerst. Dit was echt puur en alleen voor de kids.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker hoor, gefeliciteerd
heb je ook wat leuks gekregen?
oh apart, waarom niet tegelijk?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, krijgen wel wat met kerst. Dit was echt puur en alleen voor de kids.
Daar zijn de meningen over verdeeld blijkbaarquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
Jammer dat niemand in dit leuke topic komt posten
iedereen heeft een levenquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
Heyyquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
Komt omdat het een saaie topic is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
hoi haagsquote:
Met wat?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond even niet. Gaat weer te hard.
ja als er niemand post is het wel saaiquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt omdat het een saaie topic is.
saai topic*quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt omdat het een saaie topic is.
Post je tietenquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als er niemand post is het wel saai
Mijn overbuurman heeft zoveel lichtjes opgehangen, ik hoef zelf geen licht meer in mijn woonkamer aan te doen.quote:
nee geen zin, doe jij maarquote:
dat is best handig, tochquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn overbuurman heeft zoveel lichtjes opgehangen, ik hoef zelf geen licht meer in mijn woonkamer aan te doen.
Geen idee. Was om 19.00 thuis en sindsdien compleet los.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sta ook weer ergens bovenaan waarschijnlijk
#levenloos
Ja hoor, maar was leuker geweest als het gewoon 1 kleur was. Hier krijg ik beetje epileptische aanval van, die 110.000 kleuren door elkaar heen flikkerend.quote:
Oh dat is wat minderquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar was leuker geweest als het gewoon 1 kleur was. Hier krijg ik beetje epileptische aanval van, die 110.000 kleuren door elkaar heen flikkerend.
Ik post al de hele dag vanaf dat ik City - Chelsea keekquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Was om 19.00 thuis en sindsdien compleet los.
Krijg vast wel weer een quote van Tong waarin hij de post cijfers meeneemt.
Jawel, maar dan moet ik opstaan van de bank.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wat minder
heb je geen gordijnen
picsquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar was leuker geweest als het gewoon 1 kleur was. Hier krijg ik beetje epileptische aanval van, die 110.000 kleuren door elkaar heen flikkerend.
Ja dan zijn we het allebei vergeten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maak vandeweek wel foto.
Vast niet alle vrouwen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Snap niet dat alle vrouwen Tony Sopranos willen neuken.
iehlquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Snap niet dat alle vrouwen Tony Sopranos willen neuken.
Nee nee. Je kreeg toen ook die foto van mijn film collectie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zijn we het allebei vergeten.
Met Irina.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
iehl
met wat voor vrouwen ga jij om
Turkenquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
iehl
met wat voor vrouwen ga jij om
Dat is wel baas.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nee. Je kreeg toen ook die foto van mijn film collectie.
ken ik nietquote:
Heb laatste tijd ook weinig nieuws meer gekocht hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel baas.
Zal ik nooit gaan opbouwen omdat Netflix en download genot
vandaag nog chai tea latte gedronken met een turksequote:
Ik heb Fok-it bijna ingehaald in de top 500quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 03-12-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (22754)
01 632 haags_kwartiertje 2.78%
02 517 JR-Style-93 2.27%
03 428 Ghostbuster 1.88%
oh, valt nog mee JR.
Dan liever goed boekenkastje vullen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb laatste tijd ook weinig nieuws meer gekocht hoor.
Cool.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Fok-it bijna ingehaald in de top 500
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan liever goed boekenkastje vullen.
E-readers vind ik toch niks
mwahquote:
dat was genietenquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx en ik hebben vorige week genoten van de Haagse tenteigenaren.
hoeft al bijna nietquote:
je kan het proberenquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb de neiging om de buren boven te killen. Die man stampt zo. Zal ik hem slaan?
heftigquote:
had je daar zoveel last vanquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn onderbuurman aangevallen. Hij stampte teveel.
oh haha had niet door dat het een grapje wasquote:
Ja sorry van jou motten we t niet hebbequote:Op zaterdag 3 december 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
We lachen wat af hier met Stimorol-
Klopt, ik ben nu vrij moe.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja sorry van jou motten we t niet hebbe
Wou dat ik moe was. Kon niet slapen net.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nu vrij moe.
Groetjes.
heb je je fiets al terugquote:
Ja teruggejat! Zag het srs staan op station en checkte of het wel mijn fiets was aangezien het 3 typische kenmerken heeft van mijn fiets en het bleek echt die van mij te zijn.quote:
Hou toch op we zijn allemaal verkaasdquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wegwese ik ben de enige allochtoon hier
omg toevalligquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja teruggejat! Zag het srs staan op station en checkte of het wel mijn fiets was aangezien het 3 typische kenmerken heeft van mijn fiets en het bleek echt die van mij te zijn.
Heb zo'n zin in een sigaret. Lekker shagje en een fluitje.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou toch op we zijn allemaal verkaasd
wat is een fluitjequote:Op zaterdag 3 december 2016 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb zo'n zin in een sigaret. Lekker shagje en een fluitje.
waarom heeft stimorol- daar zin inquote:Op zondag 4 december 2016 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo'n ding wat een scheidsrechter heeft dommie
lekker blasenquote:Op zondag 4 december 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heeft stimorol- daar zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |