Iets zoetsquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo naar de supermarkt, wat zou ik koken/bakken?
Ik wil wat koken en wat zoets maken maybe maar weet nog niet wat moet boodschappenlijst maken anders ga ik onnodige bullshit kopenquote:
Ff serieus hè, beter blijf je gewoon weg uit de sc. Voor je eigen bestwil.quote:
Lekker 😋quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb die flespompoen geroosterd met knoflook ui en cajun kruiden.
Ik kan ook gewoon wat hier al gemeld is, niet reageren op de negatieve reacties en TRen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff serieus hè, beter blijf je gewoon weg uit de sc. Voor je eigen bestwil.
geenidee ik let niet zo op hoofdlettergebruik van andere users ;squote:Op zaterdag 3 december 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen ze heeft nu al meer hoofdletters gebruikt dan hzaw in zijn hele FoK! carrière.
Het is toch foK!quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen ze heeft nu al meer hoofdletters gebruikt dan hzaw in zijn hele FoK! carrière.
Nee Chloro, jij en ik moeten weg. Het is allemaal onze schuld +#¤¤_-+!!quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff serieus hè, beter blijf je gewoon weg uit de sc. Voor je eigen bestwil.
Maak gewoon rondje in je suzuki altoquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon wat hier al gemeld is, niet reageren op de negatieve reacties en TRen.
Al meerdere keren gemeld, ik laat mij hier niet meer wegpesten, maar gisteren met dat gedoe met Autoweek erbij werd het gewoon weer ff teveel en was ik "mad'
En wij moeten maar elke keer accepteren dat jij mad wordt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon wat hier al gemeld is, niet reageren op de negatieve reacties en TRen.
Al meerdere keren gemeld, ik laat mij hier niet meer wegpesten, maar gisteren met dat gedoe met Autoweek erbij werd het gewoon weer ff teveel en was ik "mad'
Ja dan durf je daar niet te reageren en kom je hier uit het niks ragen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Thee graagquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niemand moet hier weg, we gaan er een gezellige boel van maken.
Koffie aldus!
Maak gegrilde kipwraps met pestoquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:33 schreef Crip het volgende:
[..]
ja had gemaakt met gebraden kip en komkommersalade.
gvd heb daar nu best zin in
Ik heb er al 2 opgeslurpt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koffie, het meest veelzijdige stukje nat... KOFFIE.
WIE?
Dan zeg ik wel Hey big headquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:33 schreef Crip het volgende:
[..]
okeoke dus wanneer ben jij het en wnnr hzaw
Ik ga kerstkaartje sturenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:36 schreef Che_ het volgende:
Waarom zou je op autoweek zitten als je een blik op 4 snorfietsbanden hebt?
Wacht maar. Ik roep mijn makkers en dan gaan we heel Brabant terroriseren met racefietsen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, dan krijg jij niks meer
Niet eens zo'n verkeerd plan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Chloro, jij en ik moeten weg. Het is allemaal onze schuld +#¤¤_-+!!
Ik blijf gewoon omdat jij dat stiekem heel leuk vindt.quote:
OH JA??? NOU...quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wacht maar. Ik roep mijn makkers en dan gaan we heel Brabant terroriseren met racefietsen.
Ga er allemaal stomme dingen in zetten hoor :$$quote:
waar is die boiquote:
hng das ook wel lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak gegrilde kipwraps met pesto
Omg ja maak dat. Met fucking veel knoflookquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:38 schreef Crip het volgende:
[..]
hng das ook wel lekker.
denk dat ik meer zin heb in vis tho, garlic shrimp.
heb nog niets gegeten vandaag gvd overal zin in
dit klinkt als een goed verhaal vertel meerquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:39 schreef HPLC het volgende:
En hij wordt door Stimoknol bedreigd per dm
Ik ook niet maar achquote:
ja ik hou van knoflook, echt zo onwijs erg.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg ja maak dat. Met fucking veel knoflook
ettooooooooquote:
Kan hij het blokkeerknopje niet vinden?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel gamen en fappen denk ik. En hij wordt door Stimoknol bedreigd per dm
Dan verwijs ik je door naar dat andere forum. Je weet wel, waar je zo'n goede mod was hahaquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit klinkt als een goed verhaal vertel meer
Ben nu wel echt SE hoor :$quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga er allemaal stomme dingen in zetten hoor :$$
oh ja even kijken of ik daar mn inlog shit nog van weetquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je door naar dat andere forum. Je weet wel, waar je zo'n goede mod was haha
Champignons in knoflookoliequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik hou van knoflook, echt zo onwijs erg.
Ohquote:
quote:
lol, prima hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon omdat jij dat stiekem heel leuk vindt.
Nee is nu van mijquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat mes toch maar wel terug wil
gvd ja of courget, bij sushi doen ze altijd champignon en courget in beetje soja/oesterish saus bakken met fucking veel knoflook en dan crispy knoflook bovenopquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Champignons in knoflookolieen dan eerst vet veel knoflook paar uur in beetje olie laten trekken, en dan bakken gvd mondgasme
gvd waar danquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je door naar dat andere forum. Je weet wel, waar je zo'n goede mod was haha
Vind courgette niet zo heel lekker eigenlijk, alleen als het courgettesoep is :squote:Op zaterdag 3 december 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
gvd ja of courget, bij sushi doen ze altijd champignon en courget in beetje soja/oesterish saus bakken met fucking veel knoflook en dan crispy knoflook bovenop
echt zo done toen ik dat at.
Ok niet meer mad worden danquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
echt ehquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:45 schreef SideEffect het volgende:
Waarom stemt bijna niemand van jullie? Klb verkiezingen zijn allang begonnen
ik wel als gebakken is of gevuld. soep vind ik niet zo lekker juistquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind courgette niet zo heel lekker eigenlijk, alleen als het courgettesoep is :s
Nee, ik hou mijn huis graag leeg.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ach
Heb je kerstboom al staan?
Nog een week de tijd...quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:45 schreef SideEffect het volgende:
dank vriendquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
SC -> pagina 339
Stelt ook geen reet voor eigenlijk.
nee nog niet johquote:
Ja nu komen we weer op het punt van hazelnotenkorst van slagroomtaart en taart zelfquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wel als gebakken is of gevuld. soep vind ik niet zo lekker juist
Geert staat er niet tussen en verder is er niemand die mije gevoelens kan vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:45 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geert staat er niet tussen en verder is er niemand die mije gevoelens kan vertegenwoordigen.
ja we waren het net eens over garnalen, knoflook en champignon, krijgen we dit weer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nu komen we weer op het punt van hazelnotenkorst van slagroomtaart en taart zelf
Qftquote:
Weetnie hij lijkt een beetje op een mongool dus vast nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk je dat Tankink nog van meerwaarde kan zijn volgend jaar?
Denk wel dat wij dezelfde gevoelens hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geert staat er niet tussen en verder is er niemand die mije gevoelens kan vertegenwoordigen.
ik las krijg aids van loverboysquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:50 schreef Catkiller het volgende:
Krijg ads van loverboys en depressie in dit topic. Bedankt Niels en Braddie.
Post lijstje van users die je haat kijken of die overeen komt met die van mijquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk wel dat wij dezelfde gevoelens hebben
Waar is jouw lijstjequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post lijstje van users die je haat kijken of die overeen komt met die van mij
Ik haat niemandquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post lijstje van users die je haat kijken of die overeen komt met die van mij
Ik jou ook echt niet hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou zeg, waarom zet je me zo onder druk? Ik ga jou niet nomineren hoor
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
1 willoow
2. deadprez
3. dermann
4. hplc
5. crip
Maar de rest vind ik ook leuk
hplc-trofeequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:55 schreef HPLC het volgende:
Wat voor tagje krijg je als je de 'net-niet-award' wint?
HPLC Winnaar van de net nquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:55 schreef HPLC het volgende:
Wat voor tagje krijg je als je de 'net-niet-award' wint?
Jij krijgt 4 koppen koffiequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
1 willoow
2. deadprez
3. dermann
4. hplc
5. crip
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
1 willoow
2. deadprez
3. dermann
4. hplc
5. crip
Hahaquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
POL / Ook GeenPeil komt met politieke partij
is dit een grap
Is dit je haatlijstjequote:Op zaterdag 3 december 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
1. Frass
2. Frass
3. Frass
4. Frass
5. Frass
..
99. Frass
100. Frass
Geheimquote:
Gewoon adblocker aanzettenquote:Op zaterdag 3 december 2016 12:05 schreef Kurovski het volgende:
Oh, nu heb ik ook die 'depressief' ad.
Zodat je leukere advertenties ziet?quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo kan ook:
Thai girls thailand thai bride thai heart
Matigquote:
Echt he. Je hebt ook van die mensen die vier uur lang naar 198 mensen op een fiets gaan kijkenquote:
ewaquote:
Ja serieus... nou ja, ik doe dat wel eens, maar dan om de schitterende natuur te bekijken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he. Je hebt ook van die mensen die vier uur lang naar 198 mensen op een fiets gaan kijken
Daar begint het mee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja serieus... nou ja, ik doe dat wel eens, maar dan om de schitterende natuur te bekijken.
Hahaha en dat bij een uitwedstrijdquote:
Bedoel je niet Epic Mealtime?quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:48 schreef zeer het volgende:
Bbq Pitt boys zijn toch die dikke faggots die een wereldrecord verstopte aderen willen vestigen?
op het begin was t wel grappig maar werd al snel een persiflage van zichzelfquote:Op zaterdag 3 december 2016 12:50 schreef Amarantha het volgende:
Dit valt idd nog mee. Epic Meal Time is wel sick.
Heeft hier niet zoveel zin om tussen 12 en 15 te gaan. Topdrukte.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:52 schreef Crip het volgende:
ik moet nog steeds boodschappen gaan doen
Crip check deze guyquote:Op zaterdag 3 december 2016 12:52 schreef Crip het volgende:
ik moet nog steeds boodschappen gaan doen
mag de rest die guy ook checken of...?quote:
Nee, want dan lijkt hij geen hetero meer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:05 schreef zeer het volgende:
[..]
mag de rest die guy ook checken of...?
Alleen als je daarna eventueel seks zou willen bedrijven met Montellyquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:05 schreef zeer het volgende:
[..]
mag de rest die guy ook checken of...?
ohquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want dan lijkt hij geen hetero meer.
ohquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alleen als je daarna eventueel seks zou willen bedrijven met Montelly
Heb je sterk zaad nodig?quote:
Heel af en toe zou ik willen dat mijn kind ook weer baby was ipv dreumes.quote:
gaat snel hequote:Op zaterdag 3 december 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel af en toe zou ik willen dat mijn kind ook weer baby was ipv dreumes.
jij was hier toch weg?quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
de fuck.. er zit in Amsterdam een soort Starbucks voor hamburgers:P burgerbitch
Wat bedoel je met soort? Dat het een hipstertent is?quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
de fuck.. er zit in Amsterdam een soort Starbucks voor hamburgersburgerbitch
gwn nieuwe makenquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo echt hoor, pfff. Niet normaal!
Eerste jaar gaat nog best traag qua stapjes en ontwikkeling, maar daarnaquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:10 schreef Crip het volgende:
ook altijd als ik op kinderdagverblijf kinderen zag opgroeien en dacht wtf zo snel
3 he pappa. Drie! Drie!quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Willen wel een tweede ja. Maar nu nog even niet.
gwn doen remmen is angstquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Willen wel een tweede ja. Maar nu nog even niet.
ja serieus.quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat bedoel je met soort? Dat het een hipstertent is?
Uiteraard. Koffie?quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we de strijdbijl begraven?
Uhm ja... maar dan moet ik ff naar de Jumbo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, drink eigenlijk nooit meer koffie na 13.00. Thee ook goed?
boeit me niks ga zo toch genderfluid opvoedenquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Ik wil er drie. Wel het liefst een zusje en broertje. Jij?
nee ik overdreef ik wil er 2quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, dat zou ik echt niet willen.
lol.quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:19 schreef zeer het volgende:
[..]
boeit me niks ga zo toch genderfluid opvoeden
Mooi aantal.quote:
Reageer eens op mijn PMquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
zeg al 3 uur dt ik naar de winkel ga, doe echt 1 kledingstuk aan per uur en ben un met siri aan het praten en weenie wrm
abortusquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi aantal.
Maar zou wel nachtmerrie zijn als je er twee wilt en ineens zwanger blijkt te zijn van een drieling. Dan moet je echt alles maar dan ook alles gaan vervangen/aanpassen.
oh natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol.
Bedoelde twee natuurlijk.
Lijkt me heftig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, ik zou echt janken als ik op een of andere reden of complicaties wel eentje zou moeten
wacht ik heb een leuek foto voor jequote:Op zaterdag 3 december 2016 13:22 schreef Oberkullie het volgende:
Vind echt zielig dat kalfjes door de shredder gaan maar ik hou wel van kroketten eten
Verder alles goed?quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
kinderen krijgen hebben we het over, niet rapen
haha okquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt me ook al niks zo'n fantasieleven.
melkquote:
zuivel en eieren zijn veel slechter voor milieu en minder diervriendelijk tbhquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb ik weleens overwogen maar ik eet sowieso al bijna geen vlees
Oh dan eet ik wel gewoon meer karbonaadjesquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:33 schreef zeer het volgende:
[..]
zuivel en eieren zijn veel slechter voor milieu en minder diervriendelijk tbh
beter gwn plantenquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh dan eet ik wel gewoon meer karbonaadjes
burgerbitch is je dankbaar voor de gratis reclamequote:Op zaterdag 3 december 2016 13:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://iob.imgur.com/uYGg/7Cpqx2aWNy
Koffie is gewoon GOEDquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
MELK IS GOED VOOR ELK
KOFFIE IS GOED VOOR... ehm... is uhm... goed voor...
¤100 ingezet op Realquote:
Vlekken op mijn kloffiequote:Op zaterdag 3 december 2016 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
MELK IS GOED VOOR ELK
KOFFIE IS GOED VOOR... ehm... is uhm... goed voor...
wist nie dat pep fruit isquote:
daarom als soja eten is 25 keer efficiënterquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar soya is toch ook niet zo goed
Koop voor haar vriendin Led Zeppelin Iquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik moest ff mee naar de mediamarkt net met mijn moeder en een vriendin. en nu willen ze naar de Woonmall help
gelukkig hou ik niet van fruitquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:44 schreef zeer het volgende:
[..]
wel als je het combineert met kontje schudden
quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Koop voor haar vriendin Led Zeppelin I
hahahquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:47 schreef zeer het volgende:
[..]
wil wel graag m'n banaan in je pruim peren
Oh jeequote:Op zaterdag 3 december 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
Wist je trouwens dat je een stuk stront bent ? Waar de laatste desolate scheet van FOK! schijt aan heeft.
dat zeiden mn exen ook altijd tegen mequote:Op zaterdag 3 december 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
Wist je trouwens dat je een stuk stront bent ? Waar de laatste desolate scheet van FOK! schijt aan heeft.
Jij bent zelf fruitquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
fruit is slecht voor je tanden, hplc
Ik eet principieel geen fruit... is levensgevaarlijk
quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
Je bent bijna 26 waarom moet je verplicht meequote:Op zaterdag 3 december 2016 13:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik moest ff mee naar de mediamarkt net met mijn moeder en een vriendin. en nu willen ze naar de Woonmall help
tong tegen jou?quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
nee tegen rezaniaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |