lijkt me wel bizar allemaalquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker niet als je klassiek autisme hebt
dat je eerst twee zoons hebt die al volwassen zijn en daarna opeens weer in het traject zitten met van die kleine kinderenquote:
Mijn moeder doet 90% van de taken op dat gebied.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat je eerst twee zoons hebt die al volwassen zijn en daarna opeens weer in het traject zitten met van die kleine kinderenAlsof alles weer opnieuw begint
wow echtquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke, overdreven.
Hij kan net wat boodschapjes doen in het Pools.
Ik denk oprecht dat het hem niet uitmaakt. Hij is niet zo sociaal.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wow echt
vindt hij het wel leuk om daar te wonen dan
of makt het hem niet uit
liefquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het hem niet uitmaakt. Hij is niet zo sociaal.
En als ie bij mijn moeder kan zijn vind ie alles wel prima.
Dat is een van de weinige dingen die ik met hem gelijk hebt.quote:
je vader verschoont geen luiers?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder doet 90% van de taken op dat gebied.
is je moeder wel sociaal?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het hem niet uitmaakt. Hij is niet zo sociaal.
En als ie bij mijn moeder kan zijn vind ie alles wel prima.
Heel zelden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je vader verschoont geen luiers?
wel vaak zo hequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tegenpolen (haha) trekken elkaar aan blijkt maar weer
Godsammequote:
Na heel veel drank in Nijmegen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
vind het wel fascinerend hoe ze elkaar ontmoet hebben dan
lijkt mij raar om met iemand samen te leven die zo anders in het leven staatquote:
wat deden ze daar allebeiquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na heel veel drank in Nijmegen.
je pa ging er dus wel op uitquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na heel veel drank in Nijmegen.
studerenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
studeren
alleen toen kwam die fatale nacht en bracht ik daar even stennis in
hehehhequote:Op zaterdag 3 december 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
studeren
alleen toen kwam die fatale nacht en bracht ik daar even stennis in
alsof je perse moet trouwenquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
en toen heeft mn moeder goed druk gezet om toch maar te trouwen om gezicht te redden
geen romantisch verhaal verder
wat danquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:03 schreef supersof het volgende:
mijn ouders hebben wel een romantisch verhaal vind ik
echt lief
in polen welquote:
Ik weet het niet eens allemaalquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:03 schreef supersof het volgende:
mijn ouders hebben wel een romantisch verhaal vind ik
echt lief
zal ik het je appenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens allemaal
alleen dat mijn moeder eerst met mijn oom ging
tja oude tijden hèquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in polen wel
wat ironisch is gezien mijn oma dr track record
Mijn oma ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tja oude tijden hè
mijn oma van vaderskant was best teleurgesteld volgens mij dat al haar kinderen het geloof vaarwel zeiden. Vies katholiek
niks mis meequote:Op zaterdag 3 december 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma ook.
En die heeft echt alles gedaan wat God verboden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |