Ik erger me ook aan ongezond dikke mensen bij het darten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ergeren aan dikke mensen en wel fanatiek darts volgen
Ha ha ha
valt onder dezelfde noemer allemaalquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de hele tijd lopen om eten te halen, wat vaak niet eens zo boeiend is
Vaak ook om en om lopen omdat iedereen op zijn eigen tempo eet, meh. Kan je nog beter gourmetten
Nee ik ook niet, maar onschuldige foto's samen met je baby kan wel opzich.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden om voor mijn zoon/dochter te beslissen wat wel en niet op internet komt.
Ik kan genieten van jouw posts over dat soort mensen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het altijd wel fascinerend. VOoral omdat het meeste van wok aziatisch eten zou moeten zijn, maar 90 procent bouwt een hele piramide van frikandellen op hun bord
Is vaak even aziatisch als aziatisch bij een all you can eat wokquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het altijd wel fascinerend. VOoral omdat het meeste van wok aziatisch eten zou moeten zijn, maar 90 procent bouwt een hele piramide van frikandellen op hun bord
Ik niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik erger me ook aan ongezond dikke mensen bij het darten.
Ik kan genieten van mijn aankomende 2 tripjes.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:31 schreef Typisch het volgende:
ik kan echt genieten van het aankomende presidentschap van trump
Jammer dat Iwanius niet gereageerd heeftquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan genieten van jouw posts over dat soort mensen.
De Correspondent is mijn favoriete website om me daarop te verheugen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:31 schreef Typisch het volgende:
ik kan echt genieten van het aankomende presidentschap van trump
ja maar bij gourmetten zit je de hele tijd aan tafel en bij dat wokken loop je de hele tijd weg en kom je nauwelijks aan praten toequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
valt onder dezelfde noemer allemaal
is meer voor het ouwehoeren dan het lekkere eten
ik stond laatst op rotterdam centraal en er ging letterlijk nog maar 1 trein binnen het uurquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren reed er een auto op het spoor en vandaag gooide iemand zich voor de trein die ik later nodig had.
Nu weet ik hoe kut OV kan zijn.
waar ga je heenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan genieten van mijn aankomende 2 tripjes.
Iwanius is echt de grootste rasmongool op FOK!quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat Iwanius niet gereageerd heeft
Wel een goed journalistiek platform.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Correspondent is mijn favoriete website om me daarop te verheugen.
Mijn bus naar huis vanaf Amsterdam centraal gaat in de avond altijd eens per uurquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik stond laatst op rotterdam centraal en er ging letterlijk nog maar 1 trein binnen het uur
storingen, zelfmoorden en andere ongein
treingenot
dat wokken is bij ons vaak ook erg gezelligquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar bij gourmetten zit je de hele tijd aan tafel en bij dat wokken loop je de hele tijd weg en kom je nauwelijks aan praten toe
Is mijn ervaring
Twee weken geleden zat er ook een figuur in de trein die opeens ambulancehulp nodig had waardoor ik te laat kwamquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik stond laatst op rotterdam centraal en er ging letterlijk nog maar 1 trein binnen het uur
storingen, zelfmoorden en andere ongein
treingenot
kklulquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ZO-Azie over ruim 3 wekies
en in april NYC
genohot
weet ik typ, dankjewelquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
of niet
je kunt mij altijd dmen
zo ben ik
als verre fokvriend
Ik lees met plezier de stukjes van Michiel de Hoog.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een goed journalistiek platform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |