Goed chickiequote:
Dat dialect van die vader ookquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker je dochter voor het leven op internet zetten om zoiets
manman
saowiesoquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker je dochter voor het leven op internet zetten om zoiets
manman
Sowieso mensen die hun kinderen op internet zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
saowieso
zag net ook weer iemand die zijn dochter op internet had gezet met een of andere kut rijmpje
doe je toch niet
Jullie heb ik ook genomineerd voor de beste Feyenoord users jaquote:
ja vind ik ook een beetje irritantquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat typisch het zo wil overhaasten
Het Feyenoordtopic is best leuk hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie heb ik ook genomineerd voor de beste Feyenoord users ja
Maar verder heb je alleen idioten als Sunri5e en PizzaGeit op FOK!
onschuldige foto's mogen bestquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun kinderen op internet zetten.
Doet dat lekker niet.
En laat ze zelf bepalen.
En Scrummiequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie heb ik ook genomineerd voor de beste Feyenoord users ja
Maar verder heb je alleen idioten als Sunri5e en PizzaGeit op FOK!
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind ik ook een beetje irritant
Ik kijk er wel eens maar vind er toch heel vaak idioten tussen zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het Feyenoordtopic is best leuk hoor.
In de SC vind ik dat nog best een aardige gast, maar volgens mij is hij wel ietwat gekleurd.quote:
PSV-topic is het ergst.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens maar vind er toch heel vaak idioten tussen zitten.
Maar dat is ook in het Ajax en PSV topic zo verder.
Ik vind het altijd pijnlijk dat die schoolpleinruzies tegenwoordig ook al op dumpert staanquote:
Een klein beetje maarquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar volgens mij is hij wel ietwat gekleurd.
Ik zit dan in een all you can eat vreetschuur. Lekker man.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef Typisch het volgende:
Ik schenk nog een glaasje in.
Morgen weer een verplichte verjaardag
antigenot
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef Typisch het volgende:
antigenot
En dan deelt iemand een klein tikje uit en dan hoor je iedereen: Ohhh SOWWW HARD WEJOOHquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd pijnlijk dat die schoolpleinruzies tegenwoordig ook al op dumpert staan
En wat kun je daar eten?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit dan in een all you can eat vreetschuur. Lekker man.
wok? sushi?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit dan in een all you can eat vreetschuur. Lekker man.
gelukkig heb ik dat niet zo vaakquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef Typisch het volgende:
antigenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |