ja dat doe ik ook alleen als ik echt heel veel frustratie hebquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet met kanker. Blijft toch gevoelig dingetje als je mensen om je heen hebt waarvan je niet weet of ze dat kwetsend vinden
Vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan, maar de lijn tussen kanker en alle andere scheldwoorden is wel erg groot he
ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heeft die fiets jou ooit misdaan
nu is JR trots op deze grap
in de maatschappij wel jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan, maar de lijn tussen kanker en alle andere scheldwoorden is wel erg groot he
Wat ben je toch een fatsoenlijke burgerquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik scheld alleen in mezelf of op plekken waar het rustig is en weinig mensen om me heen zijn.
Dat wel. Maar dat heeft ook totaal geen relevantie met kanker natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Kankeren is nb zelfs gewoon een nederlands werkwoord
een vloek 9/10 ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat heeft ook totaal geen relevantie met kanker natuurlijk
valt wel meequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heeft die fiets jou ooit misdaan
nu is JR trots op deze grap
Voor mij ook niet hoor. Vind sowieso dat mensen het verschil tussen schelden en spotten eens wat beter mogen kennenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de maatschappij wel ja
voor mijzelf echt totaal niet
komt omdat je soms aardig bent tegen mij en soms doe je kutquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent sowieso nooit trots op mij
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor. Vind sowieso dat mensen het verschil tussen schelden en spotten eens wat beter mogen kennen
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
komt omdat je soms aardig bent tegen mij en soms doe je kut
kan je niet peilen typ
oh echtquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik mag jou altijd
zelfs als jij vindt dat ik kut doe
nee oke ik mag jou nu ookquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
jammer dat het niet wederzijds is
maar daar zal ik mee moeten leven
de moeder van mijn vriendin gebruikt ook echt veel scheldwoordenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
maar verder beter niet zoveel vloeken/schelden
ik heb helaas mijn zusje een scheldwoord geleerd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
de moeder van mijn vriendin gebruikt ook echt veel scheldwoorden
plat rotterdams ook nog
erg storend vind ik dat
Jij was vanmorgen ook gekwetst toen iedereen je awards kut noemdequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen de zich altijd en overal maar gekwetst voelen.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb helaas mijn zusje een scheldwoord geleerd.
Dat was volkomen terecht.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was vanmorgen ook gekwetst toen iedereen je awards kut noemde
zeg jij er wat van?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
de moeder van mijn vriendin gebruikt ook echt veel scheldwoorden
plat rotterdams ook nog
erg storend vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |