Je hoort het wel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap ik, maar vond dat je dat nu soms ook al deed dus dacht dat er iets zou zijn snap je
Daar kan je tenminste redelijk goed eten vanaf halen. Zo'n gourmetstel is gewoon waardeloos.quote:
Dan zou ik het weer zonde vinden om op een gourmet te gooien denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel van die luxe gourmetpakketten hoorMet dure vis en vlees
Hoezo mag je nog geen volledige wedstrijden spelen? Vanwege blessure?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zijn met zn achten en er kan er altijd wel eentje niet. En ik mag niet volledige wedstrijden spelen. Dus dan heb je er nog maar zes. Is vervelend
laura prepon oidquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Zo
Wie is dat roodharige meisje in that 70's show dan
Of kijken jullie dat niet
Aardappelsalade met satésaus wegbunkeren is wel puur genotquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste redelijk goed eten vanaf halen. Zo'n gourmetstel is gewoon waardeloos.
Verder heb ik geen fuck met alle broodjes, sausjes en noem maar op
jup helaasquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo mag je nog geen volledige wedstrijden spelen? Vanwege blessure?
Nooit gezienquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Zo
Heb wel betere dingen te doen maat.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Zo
hoe was nijmegenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Zo
Je besloot een discussie met die Befbekje maar over te slaan zie ikquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen maat.
Zoals een discussie in VBL SC voeren.
Die is niet helemaal goed bij zn paasei.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je besloot een discussie met die Befbekje maar over te slaan zie ik
Verstandig
Dat is echt een puike omgeving daar in de herfstquote:
huh wat doe jij hier danquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een puike omgeving daar in de herfstNijmegen en Arnhem dan
Dit moest ik even kwijt
huh nee hoe kom je daarbijquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je nu echt een relatie met een fokker?
stommerdquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk wel.
Helaas wel erg veel gedronken en toen gaan rijden
Ik was laatst in Center Parcs daar in de buurt en reden we er langs enzoquote:
oh ja moooi hier hequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was laatst in Center Parcs daar in de buurt en reden we er langs enzo
Vond het er erg mooi uitzien. En ging naar Burgers Zoo
Denken dat ik naar de hoeren gaquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
naar de hoeren in elten zeker die viezerik
ken ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
naar de hoeren in elten zeker die viezerik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |