wat ik nooit meer ga vergeten was dat een van die wijven naar ons toe kwam en zei:quote:
Inso zou dit dolgraag doenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
alsof je over de camping loopt met een rol onder je armen
Ik had opzich best een tijdje op kamers willen zitten hoor, lijkt me best wel leukquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
huisgenoten, nooit aan beginnen
Ik ben hier een keer naar de wc geweest toen er niets was.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
alsof je over de camping loopt met een rol onder je armen
Dat lijkt me echt de helquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had opzich best een tijdje op kamers willen zitten hoor, lijkt me best wel leuk
Frans ja? Waarom is dat?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is voor veel Engelsen bijna onvoorstelbaar om een 2e taal te spreken.
Hoewel ze in de lower upper class wel erg veel vloeiend Frans spreken.
beetje zelfspot moet toch kunnenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:52 schreef supersof het volgende:
hij lacht mij en italiaanse meisje ook vaak uit om sommige uitspraken
kan daar echt niet tegen
Ik ben ook geen fan van mensen, maar ik ben wel blij da tik het gedaan heb.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt de hel
Maar ik erger me ook heel snel aan mensen, dus dat is niet te doen
Bah bah bahquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat ik nooit meer ga vergeten was dat een van die wijven naar ons toe kwam en zei:
look guys, i have got fungus on my toung
had ze ook echt groene shit op haar tong
nee fuck dat, ik doe mijn best om met hem te praten en dan ga je me uitlachen. leer zelf even een andere taal en kom dan terug aubquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
beetje zelfspot moet toch kunnen
Meest aangeboden taal op scholen.quote:
Om mensen die zijn taal niet goed spreken?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:52 schreef supersof het volgende:
hij lacht mij en italiaanse meisje ook vaak uit om sommige uitspraken
kan daar echt niet tegen
Ligt eraan hoe je karakter is of je er mee om kan gaanquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van mensen, maar ik ben wel blij da tik het gedaan heb.
Is goed voor je.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah bah bah
Ik google er even pics bij
Als hij dat altijd doet is het wel irritant jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nee fuck dat, ik doe mijn best om met hem te praten en dan ga je me uitlachen. leer zelf even een andere taal en kom dan terug aub
jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om mensen die zijn taal niet goed spreken?
Dan ben je wel een treurwilg.
Stinho is trots op het gebruik van treurwilg.
Dat is waar. Maar ik ken weinig mensen waarvoor op kamers gaan slecht is geweest.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je karakter is of je er mee om kan gaan
Lekker silverware zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
ik vind cutlery heel moeilijk om te zeggen
ja doe ik soms ook, dan geef ik een mini preek in heel snel nederlandsquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij dat altijd doet is het wel irritant ja
Maar dan zou ik gewoon alleen maar Nederlands praten
Voor mij zou het weinig verschil maken denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik ken weinig mensen waarvoor op kamers gaan slecht is geweest.
Je kan altijd weer terug naar huis.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij zou het weinig verschil maken denk ik
Zou ik nog steeds gewoon op mijn kamer daar blijven zitten
Als hij hier komt wonen leert hij dat maarquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja doe ik soms ook, dan geef ik een mini preek in heel snel nederlandssnapt ie toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |