Voor wat?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een taalpartner nodig in Rusland.
Weet je waar mensen van onder de indruk zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
toen ik nog vaak met mijn maten op pad ging naar het buitenland (rip) waren die wijven ook altijd erg onder de indruk van onze talen
Ik was toen wel vies irritant ook gewoonquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen hadden hier echt een hekel aan je volgens mij ja
Om Russisch te leren spreken, beter.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor wat?
Gewoon Opper even benaderen.
Was laatst onderzocht weer toch, Nederlanders spreken beste Engelsquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
toen ik nog vaak met mijn maten op pad ging naar het buitenland (rip) waren die wijven ook altijd erg onder de indruk van onze talen
dat heeft mijn vriendin ook, maar dan in niet bestaande talenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je waar mensen van onder de indruk zijn.
Dat ik in 1 zin soms 3 keer schakel met mn broertje.
Alsof je geheimtaal praat.
In landen als Duitsland en Frankrijk synchroniseren ze alle Engelse en Amerikaanse programma's na.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was laatst onderzocht weer toch, Nederlanders spreken beste Engels
nee mijn huisgenoot uit londen is een arrogante eikel waar ik nu al een paar weken ruzie mee heb om wc papier. ik praat gewoon nederlands tegen hem als we ruzie hebben. word gek van hemquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
die mensen vinden dat juist leuk joh
Lachwekkend ja. Dat mensen daar nog vrijwillig naar de bioscoop gaan met die synchronisatietroepquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In landen als Duitsland en Frankrijk synchroniseren ze alle Engelse en Amerikaanse programma's na.
dat heb ik ook met mn broertjequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heeft mijn vriendin ook, maar dan in niet bestaande talen
zij is een tweeling
dan zit er in een zin 3 nederlandse woorden en de rest random woorden en wat gebaren en dan begrijpen ze elkaar precies
denk je dan niet bij jezelf "laat lekker gaan dat wc papier" ?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nee mijn huisgenoot uit londen is een arrogante eikel waar ik nu al een paar weken ruzie mee heb om wc papier. ik praat gewoon nederlands tegen hem als we ruzie hebben. word gek van hem
Wij hadden in Albufeira buurmeisjes uit Cambridge. Zij waren allemaal erg onder de indruk van onze Cambrdige English papiertjes.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was laatst onderzocht weer toch, Nederlanders spreken beste Engels
Ik erger me al aan Nederlandse ondertiteling in de bioscoop.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lachwekkend ja. Dat mensen daar nog vrijwillig naar de bioscoop gaan met die synchronisatietroep
hoezo ruzie om wc papierquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nee mijn huisgenoot uit londen is een arrogante eikel waar ik nu al een paar weken ruzie mee heb om wc papier. ik praat gewoon nederlands tegen hem als we ruzie hebben. word gek van hem
ja, maar is een terug kerend onderwerp. Hij denkt dat hij super veel doet in huis, terwijl hij soms zeep koopt. En dan wordt ie boos als ik zeg dat het zijn beurt weer is om wc papier te kopen bah BAHquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk je dan niet bij jezelf "laat lekker gaan dat wc papier" ?
dat is echt pauperquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo ruzie om wc papier
gewoon allemaal op je eigen kamer houden en zelf meenemen
opgelost
slotje
ik heb dat ook met mijn zusje hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat heb ik ook met mn broertje
geen tweeling dan
maar we weten zonder na te denken welke taal we met elkaar gaan spreken over welk onderwerp
met mn moeder niet
daarbij moet ik schakelen als ze opeens in het nederlands iets zegt
Dat zegt al genoeg danquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hadden in Albufeira buurmeisjes uit Cambridge. Zij waren allemaal erg onder de indruk van onze Cambrdige English papiertjes.
huisgenoten, nooit aan beginnenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar is een terug kerend onderwerp. Hij denkt dat hij super veel doet in huis, terwijl hij soms zeep koopt. En dan wordt ie boos als ik zeg dat het zijn beurt weer is om wc papier te kopen bah BAH
alsof je over de camping loopt met een rol onder je armenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo ruzie om wc papier
gewoon allemaal op je eigen kamer houden en zelf meenemen
opgelost
slotje
hij maakt er een probleem van hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, ruzie maken om wcpapier niet
Het is voor veel Engelsen bijna onvoorstelbaar om een 2e taal te spreken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hadden in Albufeira buurmeisjes uit Cambridge. Zij waren allemaal erg onder de indruk van onze Cambrdige English papiertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |