raarquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, hij doet zo verdacht
deze reactie bevestigt het alleen maarquote:
hoezoquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
deze reactie bevestigt het alleen maar
Nee nog niet. En gourmetten zit er al enkele jaren niet in met kerst dus.quote:
Beter dan die kutflesjes waar eerst niks uitkomt en daarna ineens je hele bord onder zit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Diesauzen zo uit die plastic bakken.
Genohot.
Beter gewoon tafel beetje opmaken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan die kutflesjes waar eerst niks uitkomt en daarna ineens je hele bord onder zit.
vaag antwoordquote:
Plak ui zo op de gourmet leggenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nog niet. En gourmetten zit er al enkele jaren niet in met kerst dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Alvast gecondoleerd met je reis naar het Gelredome morgen. Ongetwijfeld minder leuk dan gourmetten.quote:
zelf sausjes makenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter gewoon tafel beetje opmaken.
oooh oke ik geloof jequote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het oprecht niet weet op moment.
succes jc slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:57 schreef JanCees het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen nog ff en dan savonds naar de paus
Oproep tot watquote:
En het enigzins een fragiel onderwerp is de eerste weken, zou ik het sowieso niet helderder zeggen op internet.quote:
Altijd alleen om pannekoekjes in te makenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet die pannetjes gaan gebruiken
Dan weet je niet hoe vreselijk ik gourmetten vindquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alvast gecondoleerd met je reis naar het Gelredome morgen. Ongetwijfeld minder leuk dan gourmetten.
Wie is je broertje nou op FOK! ?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het enigzins een fragiel onderwerp is de eerste weken, zou ik het sowieso niet helderder zeggen op internet.
Zeker met het oog dat ik weet dat er mensen mee kunnen lezen.
Ik had van jou nog wel een stem verwacht voor Beste filmkennis van Fok. Jammer weerquote:
Heb dan toch liever een goed diner met een goed stuk vlees of vis denk ik zo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd alleen om pannekoekjes in te maken
Of wat shoarma in te gooien
ons team zoekt nieuwe spelersquote:
Hou je wel van BBQ?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan weet je niet hoe vreselijk ik gourmetten vind
Dat zou genot zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is je broertje nou op FOK! ?
Toch niet PizzaGeit hè?
Dat zou wel humor zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is je broertje nou op FOK! ?
Toch niet PizzaGeit hè?
Ja ik ook hoor, vind dat ook allemaal niet zo bijzonder dat gourmetten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb dan toch liever een goed diner met een goed stuk vlees of vis denk ik zo.
Zo weinig leden dan?quote:
Het lijkt me vooral een hoop gedoe.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, vind dat ook allemaal niet zo bijzonder dat gourmetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |