Buitenbaden tellen niet meequote:Op zondag 11 december 2016 21:24 schreef Riofan83 het volgende:
In regio Leiden zijn er 2: in Leiden zelf en in Katwijk. Verder alles 25m.
Vannacht twee wereldtitels voor Nederland? Kromo individueel moet zeker lukken (al het andere zou een teleurstelling zijn), het estafetteteam krijgt het lastig met Denemarken en VS, maar met een sublieme Kromo moet ook daar goud mogelijk zijn.
Ik hoop het op de estafette, maar het zal eerder aan de andere 3 liggen dan aan Kromo.quote:Op zondag 11 december 2016 21:24 schreef Riofan83 het volgende:
In regio Leiden zijn er 2: in Leiden zelf en in Katwijk. Verder alles 25m.
Vannacht twee wereldtitels voor Nederland? Kromo individueel moet zeker lukken (al het andere zou een teleurstelling zijn), het estafetteteam krijgt het lastig met Denemarken en VS, maar met een sublieme Kromo moet ook daar goud mogelijk zijn.
Heel erg veel gaat dat niet uitmaken toch? Voor het psychologische spelletje is de afstand te kort.quote:Op zondag 11 december 2016 23:58 schreef swimmie86 het volgende:
Volgorde wordt van Vliet, Kromo, de Waard, Busch.
Ik snap eigenlijk gewoon niet waarom Kromo niet als laatste gaat.
Ja oke, dat klopt wel, maar meer dat Kromo een afmaker is/kan zijn, en wellicht met een achterstand meer kan. Zwemmen moeten ze toch allemaal.quote:Op zondag 11 december 2016 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel erg veel gaat dat niet uitmaken toch? Voor het psychologische spelletje is de afstand te kort.
Jep, meteen eerste nummer om half een.quote:Op maandag 12 december 2016 00:03 schreef heywoodu het volgende:
4x50 finale is over dik 25 minuten al toch? Die ga ik maar even kijken dan, als er ergens een stream is?
Dank uquote:Op maandag 12 december 2016 00:07 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Jep, meteen eerste nummer om half een.
http://laliga-live.to/stream8.php De afgelopen 5 nachten alle finales kunnen zien, doordeweeks de series, alleen gister geen uitzending, vandaag weet ik niet want ik had zelf wedstrijd.
Dat was echt een belachelijk toernooi qua medailles. En elke estafette een WR (4x50 zelfs in de series al).quote:Op maandag 12 december 2016 00:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik was even vergeten dat ze vorige keer de titel pakten, maar dit was sowieso wel indrukwekkend zeg, met in totaal vijf finalezwemsters de 4x50, 4x100 en 4x200 allemaal winnen
[ afbeelding ]
Die van jouw wel gelukkig. Die van mij gaat gewoon lekker om half 1 's nachts een film uitzenden, na 5 nachten wel uitzenden.quote:Op maandag 12 december 2016 00:30 schreef heywoodu het volgende:
Dit is er ook nog, maar die gaan ook niet over denk ik.
http://www.sportingvideo.(...)5121278-1519709.html
Ik denk eerder dat ze om 18.30 een film uit gaan zenden ofzo, of is het een Europese zender?quote:Op maandag 12 december 2016 00:34 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Die van jouw wel gelukkig. Die van mij gaat gewoon lekker om half 1 's nachts een film uitzenden, na 5 nachten wel uitzenden.
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op maandag 12 december 2016 00:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze om 18.30 een film uit gaan zenden ofzo, of is het een Europese zender?
Geen Iron Lady zijnquote:Op maandag 12 december 2016 00:38 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook ja![]()
Canal+ Sport geloof ik.
Kan geeneens meer denken na 5 nachten na half 3 naar bed gaan en een wedstrijd vanmiddag (net zoals Hosszu binnen 2 uur 3x startten, maar mij lukt dat net niet zo goed).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |