Busje ja. Er moeten drie tafels in, 12 boxen van 30/40 liter, een rek en kleinere displays etc.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Queller het volgende:
Busje, bus of bús?
Wat zoek je? Wat moet erin? Waar ga je helemaal heen?
Dit inderdaad. Is het een kwestie van het de 8ste 'sochtends een bulk spullen afgeleverd hebben en dat de 12e weer ophalen of elke dag van alles op en neer?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Queller het volgende:
Busje, bus of bús?
Wat zoek je? Wat moet erin? Waar ga je helemaal heen?
Thanks, ja het is eigenlijk dat. Maar we moeten zelf ergens slapen dus vervoer is dan nog wel handig. :pquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb zelf geen bus, maar ik heb wel wat kennissen, ik zal eens rondvragen. Is het een enkele reis heen en enkele reis terug? (ik heb namelijk ook wat kennissen met een vrachtwagen, die kunnen ze niet uitlenen, maar wellicht wel wat vervoeren als het op de route ligt).
en van waar tot waar is het?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks, ja het is eigenlijk dat. Maar we moeten zelf ergens slapen dus vervoer is dan nog wel handig. :p
Ah helderquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks, ja het is eigenlijk dat. Maar we moeten zelf ergens slapen dus vervoer is dan nog wel handig. :p
Het is van omg arnhem naar Ahoy. En terug. Maar uiteraard zijn alle benzinekosten voor mij.quote:
Super super lief.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah helderdan is dat wel wenselijk inderdaad, ik zal eens peilen voor je
Ik zou eerlijk gezegd voor twee dagen een busje huren en het vervoer tussendoor anders oplossen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Tamashii het volgende:
Links naar supergoedkope en supertoffe verhuurbedrijven mag ook. Maar ben bang dat dat me echt veel te veel gaat kosten.
Super lief van je maar dat hebben we al geregeldquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:58 schreef Droopie het volgende:
Kan wel gratis parkeerplek voor je regelen, moet je alleen eventjes met de metro naar Ahoy
Klopt, even in feedback rapporteren. Ook dat gastmodden van TS is nogal bijzonder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is toch gewoon zakelijk en derhalve niet toegestaan in FHF?
misschien via snappcar?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Tamashii het volgende:
Links naar supergoedkope en supertoffe verhuurbedrijven mag ook. Maar ben bang dat dat me echt veel te veel gaat kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |