Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:14 schreef Paul het volgende:
Om je te steunen heb ik straks een cadeautje voor je.
Als je dan toch vaste tijdstippen noemt is het wel zo netjes om die aan te houden.quote:Beschrijving
Zie dit kanaal als een soort dagboek.
Vlogs, muziekfilmpjes, dashcambeelden, livestreams alles kan aan bod komen.
M`n Renault Twingo heeft vaak een prominente rol in de vlogs.
Elke Vrijdag en Zondag om 20:00 LIVE STREAMS.
Verder heb ik geen schema, dan upload ik in de ochtend een video, dan in de nacht. Soms is het 1 video per dag, soms zijn het er meerdere.
Als je het interessant vind, doe dan abonneren.
lolwutquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
I dont understand all the Dutch here but some people really don't have a life. If he annoys you don't watch his content. In stead of telling him all the time what he does wrong just go and watch a YouTube channel you like...
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Even mijn photoshops hier want die zijn leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Ambertje, je Engels kan wat beter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
I dont understand all the Dutch here but some people really don't have a life. If he annoys you don't watch his content. In stead of telling him all the time what he does wrong just go and watch a YouTube channel you like...
Je hebt zelfs internationale fans, Brad!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Klopt, die kwam laatst in een stream bovendrijvenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je hebt zelf internationale fans, Brad!
I am Yeahquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je hebt zelf internationale fans, Brad!
Zo bescheiden als ik ben, vind ik ze allemaal eigenlijk geweldigquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vond die uit het dak echt geweldig
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag ook wel in de herhaling, toepasselijk wel.
Die is ook erg mooi jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag ook wel in de herhaling, toepasselijk wel.
Die translators op het internet worden wel steeds beter. Dit is toch een knap staaltje Nederlandsquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:48 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Geef je geld uit in de koopgoot daar is ie voor gegraven en loop wat verder door... 🎶🎶🎶
Onurquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die andere zal ik niet herposten, iets met Onur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |