Of mensen die zich nog jong voelen hebben ingevuld dat ze 20- zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oke, hopen dat die verstandig hebben gekozen dan maar.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:15 schreef zorro28 het volgende:
De NOS bericht dat 6,5 miljoen mensen hebben gestemd. Die snappen er ook niks van.
quote:Deze artiesten namen hun hits poedelnaakt op
Popster Bruno Mars (31) bekende deze week dat hij niet meer dan een paar schoenen droeg bij het opnemen van zijn nieuwe album 24K Magic. Mars is niet de enige artiest die zijn hits poedelnaakt inzong. Van Lady Gaga tot Robbie Williams: deze sterren kwamen in hun blootje tot een creatief hoogtepunt.
Niall Horan
One Direction-zanger Niall Horan (23) heeft het in de studio altijd enorm heet. Daarom besloot het blonde meisjesidool bij het opnemen van de monsterhit What Makes You Beautiful alleen zijn boxershort aan te houden.
Dat beviel zó goed dat hij sindsdien weigert kleding te dragen als hij opneemt. Zelf koelt hij op die manier af, maar bij zijn fans voert die gedachte de temperatuur ongetwijfeld alleen maar op.
Het is niet duidelijk of zijn collega-hunks ook uit de kleren gingen als ze moesten zingen, maar Niall zelf schaamt zich nergens voor. ,,Naakt zing ik beter.''
Robbie Williams
Popkoning Robbie Williams (42) stelde zich met de eerlijke teksten op zijn album Escapology uit 2002 kwetsbaar op. Robbie kon zijn ziel naar eigen zeggen pas echt blootgeven als hij zich ook letterlijk blootgaf.
Daarnaast wist hij de hoge noten een stuk beter te raken als hij met zijn blote kont op een metalen krukje ging zitten, beweerden Britse tabloids. Robbie werkte in die tijd overigens niet alleen in zijn blootje. Hij betrad de studio ook graag in een Superman-kostuum.
Lady Gaga
Popdiva Lady Gaga, die sowieso niet graag veel kleding draagt, weet precies wanneer haar stem het zuiverst klinkt: als ze helemaal niets om het lijf heeft.
Haar album ARTPOP uit 2013 kwam dan ook erg luchtig tot stand. ,,Gaga heeft het naakte opnemen echt omarmd'', zei een insider tegen The Sun. ,,De zangpartijen nam ze spiernaakt op. Ze denkt dat haar stem dan beter klinkt.''
Panic! At The Disco
Brendon Urie (29), de extravagante zanger van de band Panic! At The Disco, schrijft zijn liedjes het liefst in zijn eentje. Dan kan hij naar hartelust naakt door de studio paraderen om inspiratie op te doen.
,,Zo is er de meeste potentie'', zei hij. ,,Ik kan dansen als ik alleen ben, ik kan bloot zijn, dat beïnvloedt de boel.'' De helft van het album Death of a Bachelor maakte hij dan ook in zijn adamskostuum. ,,Ja, ik hing gewoon een beetje rond. Het is warm in de studio!''
neehee... 6,5 miljoen stemmen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:15 schreef zorro28 het volgende:
De NOS bericht dat 6,5 miljoen mensen hebben gestemd. Die snappen er ook niks van.
Tja..quote:RECORDAANTAL STEMMEN
Dit jaar is er een recordaantal stemmen uitgebracht, namelijk 6,5 miljoen. Daarmee wordt het record van vorig jaar, 4,5 miljoen stemmen, ruimschoots verbroken. 2015 was al een recordjaar voor de Top 2000, want het aantal stemmen was toen twintig procent hoger dan 2014.
Gelukkig, net als de top3 blijft ook de NOS voorspelbaar.quote:
Schandalig zoiets. Vind ik. Echt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
neehee... 6,5 miljoen stemmen...NOS snapt er geen reet van!
Dat is eigenlijk wel bizar. Juist van hen zou je verwachten dat ze wat gewaagder stemmen. Maar misschien zoeken ze ook naar houvast in barre tijden en waar vind je dat beter dan bij 'Scaramouche, Scaramouche, will you do the fandango'?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]de jeugd schijnt juist deze top 3 in ere hersteld te hebben.
de link staat er alquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:16 schreef peaceman het volgende:
Dit artikel uit het AD wil ik in de op:
[..]
Nog even wachten dusquote:Dit is de oude lijst! De nieuwe komt rond 8 december:)
Hope Sandoval dan!!!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef cafca het volgende:
Ik zie toch nog steeds liever Susanna Hoffs voor me die naakt een liedje inzingt.....
Wat een lekker wijf was dat. Ik heb er live op gefapt in die tijd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef cafca het volgende:
Ik zie toch nog steeds liever Susanna Hoffs voor me die naakt een liedje inzingt.....
duurt langquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:19 schreef D. het volgende:
http://www.staatieindetop2000.nl/
[..]
Nog even wachten dus
Ja dat verhaal vonden ze blijkbaar zo bekend, dat het niet vermeld is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef cafca het volgende:
quote:
TMI!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:19 schreef asco het volgende:
[..]
Wat een lekker wijf was dat. Ik heb er live op gefapt in die tijd.
Buiten Piano Man zijn dat gewoon de klassiekers die de jeugd kennen. Juist de ouderen hebben de kans om de hegemonie te doorbreken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel bizar. Juist van hen zou je verwachten dat ze wat gewaagder stemmen. Maar misschien zoeken ze ook naar houvast in barre tijden en waar vind je dat beter dan bij 'Scaramouche, Scaramouche, will you do the fandango'?
Ze zijn opgevoed met 'dat is goede muziek jongen!' en nog geen eigen smaak ontwikkeldquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel bizar. Juist van hen zou je verwachten dat ze wat gewaagder stemmen. Maar misschien zoeken ze ook naar houvast in barre tijden en waar vind je dat beter dan bij 'Scaramouche, Scaramouche, will you do the fandango'?
Eerder de tussengroep...die moet het doen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Piano Man zijn dat gewoon de klassiekers die de jeugd kennen. Juist de ouderen hebben de kans om de hegemonie te doorbreken.
De jeugd zal nooit meer op een Daydream van Wallace Collection stemmen, niet omdat ze het slecht vinden, maar omdat ze het niet kennen.
De eigen smaak is Ronnie Flex en Broederliefdequote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn opgevoed met 'dat is goede muziek jongen!' en nog geen eigen smaak ontwikkeld
Welk initiatief gaan we voor volgend jaar beginnen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eerder de tussengroep...die moet het doen.
Wansmaak is ook smaakquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eigen smaak is Ronnie Flex en Broederliefde
Lori Spee met How many times in de lijst te krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Welk initiatief gaan we voor volgend jaar beginnen?
Die kans had ze dit jaar alquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lori Spee met How many times in de lijst te krijgen/
Als ik moet geloven wat ze vanmiddag op de radio zeiden, zullen we "give peace a chance" terug moeten zien te krijgen in de lijst.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Welk initiatief gaan we voor volgend jaar beginnen?
Da's meer een statement dan een goed nummerquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik moet geloven wat ze vanmiddag op de radio zeiden, zullen we "give peace a chance" terug moeten zien te krijgen in de lijst.
gewoon in de herhaling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |