Geen idee hoe lang het vorig jaar was, ach het is zo 8 Decmeber johquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat duurt nog lang, dat is ook wel eens eerder geweest.
Ik zit rond de jaarwisseling meestal niet met een warme kop chocomel voor de radio, in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jullie blazen de radio altijd op met oud en nieuw?
Haha sukkel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit rond de jaarwisseling meestal niet met een warme kop chocomel voor de radio, in ieder geval.
Het is niet zo dat er enkel vandaag gestemd kon worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:05 schreef asco het volgende:
Rare tijd wel, 19 uur op vrijdag. Doe dan gewoon middernacht.
Zijn echt nog wel mensen die gewoon moeten werken en druk zijn enzo. Het zijn er idd niet meer veel, maar toch.
Sorry, we kunnen niet allemaal zo autistisch zijn als jij.quote:
Ik vier mijn jaarwisseling ook niet zuipend in het café. Bij ons staat de radio meestal wel aan, al volg ik het dan al lang niet meer volledigquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit rond de jaarwisseling meestal niet met een warme kop chocomel voor de radio, in ieder geval.
Ik ben niet autistisch, ik ben speciaal.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sorry, we kunnen niet allemaal zo autistisch zijn als jij.
Je bent een speciale autist.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben niet autistisch, ik ben speciaal.
Ik zit dit jaar in Madrid dan, leuk he.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vier mijn jaarwisseling ook niet zuipend in het café. Bij ons staat de radio meestal wel aan, al volg ik het dan al lang niet meer volledig
Nou, ik ben niet autistisch en niet speciaal, maar gewoon supersaai en ik hoor de #1 meestal wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu ontloop je Koffieplanter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar in Madrid dan, leuk he.
Ga samen met m'n gabbers van de ETA een leuk feestje vieren.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 19:21:48Ik zag 'm niet aankomen, deze top3: 3 Stairway To Heaven, 2 Hotel California 1 Bohemian Rhapsody. Had toch Bowie en… https://t.co/vaSw0BBFSN reageer retweet
a special snowflakequote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt een knallend uiteinde.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die kleine teringcolombiaan dan weer terug in Nederland?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt een knallend uiteinde.
Jazeker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die kleine teringcolombiaan dan weer terug in Nederland?
De top 10 wordt ook altijd op tv uitgezondenquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hopelijk ga je niet dood in een vliegtuigongeluk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt ook niks aan die gozer.quote:
Er wordt gewoon in gezongen hoor. Diaan kan de lyrics er gewoon van opzoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |