laat Danny dat niet lezen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
Het valt me wel tegen dat Del Shannon niet in de top 3 staat.
De invloed van FOK! is toch niet zo groot als ik dacht.
Denk dat het toch gewoon veel traditie-stemmen zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Queen had nog profijt van de dood van Freddie, 25 jaar geleden.
Ja dat ook inderdaad. Volgend jaar uit de keuzelijst en dan kijken of hij nog zoveel stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk dat het toch gewoon veel traditie-stemmen zijn
of... gewoon een gek idee: geen keuzelijst meerquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad. Volgend jaar uit de keuzelijst en dan kijken of hij nog zoveel stemmen krijgt.
tja... Susanne Hofs hadden ze ook al niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die naakt-lijst? Ja, stom dat ze Martin Gore in Somebody zijn vergeten.
Heeft die een liedje naakt ingezongen ja?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja... Susanne Hofs hadden ze ook al niet.
dat wordt gefluisterd...quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft die een liedje naakt ingezongen ja?
jij moet niet zo veel fluisterenquote:
Wat een bengelquote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ik laat het even afhangen van wat we hebben bereikt
daar laat ik me niet over uit...quote:
quote:
Volgens mij eternal flamequote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft die een liedje naakt ingezongen ja?
Eternal flamoesquote:
ja das ook wel warm die vlam.quote:
Sterker nog, dat heeft ze zelf gezegd. Stond ooit op Fok!quote:
wel gevaarlijk... voor je het weet zijn je lippen verbrand...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |