Zou het? Hij stond toch niet in de keuzelijst? Ik kon hem niet vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dit jaar al op gestemd
Maar die staat er gewoon in he
jawel hoor... stond er gewoon tussenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou het? Hij stond toch niet in de keuzelijst? Ik kon hem niet vinden.
Jawel, stond afgelopen jaar zelfs hoger dan ooitquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was Spotifyquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vanwege smaakquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik stem vanwege principes niet op Coldplay.
Trouble, A Rush Of Blood To The Head, Amsterdam. Eigenlijk nog een hele sloot liedjes. Fix You is een zaadnummer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Don't Panic vind ik trouwens ook vele malen mooier en Coldplay heeft nog wel wat liedjes die beter zijn, Violet Hill, In My Place en Politik bijvoorbeeld
Dat is wel hun 2e beste liedje ja. Toch bizar, de eerste 2 liedjes van de eerste plaat steken er zo ver bovenuit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hier niet Shiver noemen doet jou zwaar in mijn achting dalen...
Green eyesquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Trouble, A Rush Of Blood To The Head, Amsterdam. Eigenlijk nog een hele sloot liedjes. Fix You is een zaadnummer.
Zal wel dalen, die had natuurlijk een dodenbonusquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, stond afgelopen jaar zelfs hoger dan ooit
1246
hier nog wat tipsquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm niet goed opgelet dus. Dan moeten we voor een andere gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warning Sign. Wat hebben ze eigenlijk veel mooie liedjes he?quote:
Hij is nog steeds dood hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel dalen, die had natuurlijk een dodenbonus
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
hier nog wat tipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anders even afwachten welke nummers er dit jaar (weer) niet in staan. En daar dan een keuze uit maken.Make love, not war ☮
echt niet... alleen de 1e cd en een gedeelte van de 2e en vooruit de single Viva la vida is ook te pruimen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Warning Sign. Wat hebben ze eigenlijk veel mooie liedjes he?
We gaan voor editie 2?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Anders even afwachten welke nummers er dit jaar (weer) niet in staan. En daar dan een keuze uit maken.
Queen had nog profijt van de dood van Freddie, 25 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Brian May hoefde dus ook niet eens dood te gaan
Ik vind Violet Hill eigenlijk wel beter dan Viva La Vida. Al zit daar wel zo'n rare ruis opquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
echt niet... alleen de 1e cd en een gedeelte van de 2e en vooruit de single Viva la vida is ook te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |