abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167401462
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb mezelf twee weken kerstvakantie gegund, dus op zich wel een idee om het eens te gaan spelen. :P
Enig idee hoe het zich verhoudt tot FFXI?
Heb 11 nooit gespeeld, maar dat had erg langzame menu based combat geloof ik.
je kan 14 vergelijken met wow qua hotbar combat alleen met een langere global cooldown om het wat minder hectisch te maken.
FF14 is zeer erg story driven wat dat betreft, met honderden cutscenes en cinematics.
iets wat ik erg wardeer want dat missen andere mmo's nogal, en de quests worden gegeven middels normale dialoog vensters zoals in oudere FF's ipv een vester waar ze text in gooien en 99 van de 100 personen gewoon op accept drukt en niets leest.
Je moet wel even de tijd hebben voor het spel, ik geloof dat ik rond de 80 uur nodig had om door het eerste spel heen te komen met de mainquest en bijbehorende sidequests in de zones.
Heb hier eigenlijk geen end-game content gedaan want dat was niet echt relevant meer en ik wou door naar heavensward, waar ik vervolgens ook nog eens 60 uur in heb gestoken voor ik daar klaar was met de mainquest.

Je merkt wel dat de productie waarde van het spel met de uitbreiding erg omhoog gegaan is, de patches die opbouwen naar heavensward en de area's en content van heavensward zelf zijn velemalen beter, niet dat ik me ooit gestoord hebt aan de oude area's of dat ze slecht waren, verre van eigenlijk maar dat is wel persoonlijk natuurlijk.

Hier een voorbeeld van je combat scherm in een raid.

en hier eentje in een dungeon

[ Bericht 8% gewijzigd door DJ_ op 17-12-2016 20:45:34 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167401806
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Pheno het volgende:
Ik snap de haat jegens xiii totaal niet. Zeker met daarbij xiii-2 en Deel 3 een prima trilogie. Alleen Snow bleef irritant, er was hoop voor Hope in de vervolgen :')
XIII was wel oke maar man XIII-2 kon ik het verhaal echt niet goed volgen :')

XIII-3 nooit gespeeld daar ik toen al PS4 had.
Irene is bae <3
pi_167402449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:38 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Heb 11 nooit gespeeld, maar dat had erg langzame menu based combat geloof ik.
je kan 14 vergelijken met wow qua hotbar combat alleen met een langere global cooldown om het wat minder hectisch te maken.
FF14 is zeer erg story driven wat dat betreft, met honderden cutscenes en cinematics.
iets wat ik erg wardeer want dat missen andere mmo's nogal, en de quests worden gegeven middels normale dialoog vensters zoals in oudere FF's ipv een vester waar ze text in gooien en 99 van de 100 personen gewoon op accept drukt en niets leest.
Je moet wel even de tijd hebben voor het spel, ik geloof dat ik rond de 80 uur nodig had om door het eerste spel heen te komen met de mainquest en bijbehorende sidequests in de zones.
Heb hier eigenlijk geen end-game content gedaan want dat was niet echt relevant meer en ik wou door naar heavensward, waar ik vervolgens ook nog eens 60 uur in heb gestoken voor ik daar klaar was met de mainquest.

Je merkt wel dat de productie waarde van het spel met de uitbreiding erg omhoog gegaan is, de patches die opbouwen naar heavensward en de area's en content van heavensward zelf zijn velemalen beter, niet dat ik me ooit gestoord hebt aan de oude area's of dat ze slecht waren, verre van eigenlijk maar dat is wel persoonlijk natuurlijk.

Hier een voorbeeld van je combat scherm in een raid.
[ afbeelding ]

en hier eentje in een dungeon
[ afbeelding ]

11 was inderdaad redelijk traag en ook wel een behoorlijke grind, maar net als 14 wel een prachtige verhaallijn voor een MMO. 80 uur is ook niks vergeleken met 11 trouwens. :P
Denk dat ik het maar een kans ga geven en ouderwets BLM ga spelen. Maakt het nog uit of je het met of zonder expansion speelt als je begint?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167402597
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

11 was inderdaad redelijk traag en ook wel een behoorlijke grind, maar net als 14 wel een prachtige verhaallijn voor een MMO. 80 uur is ook niks vergeleken met 11 trouwens. :P
Denk dat ik het maar een kans ga geven en ouderwets BLM ga spelen. Maakt het nog uit of je het met of zonder expansion speelt als je begint?
Nee maakt ipc niks uit, je kan alleen 1 ras niet gebruiken wat ze met de expansion hebben geïntroduceerd, verder merk je niks van de expansion totdat je level 50 bent en de overgang maakt naar heavensward in het verhaal.
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167408652
Volgens mij was er nu ook vier dagen trial, wel aaneengesloten. Dus wanneer je begint heb je 96 uur gratis gametijd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2016 @ 00:02:34 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167408976
11 verhaal owns 14 verhaal :)

FF14 is echt een WoW-cloon geworden helaas. Ik heb het pre-2.0 en post-2.0 gespeeld (tot ongeveer 3.2). Alle end-game content gedaan, maar het trekt gewoon echt niet meer. Het is allemaal veel van hetzelfde. Je weet al wat een patch gaat brengen voordat je de notes hebt gelezen, er is niks nieuws in het spel en als die er wel blijkt te komen kleden ze het uiteindelijk net zo lang uit totdat het niks meer voorstelt.
pi_167409025
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:52 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij was er nu ook vier dagen trial, wel aaneengesloten. Dus wanneer je begint heb je 96 uur gratis gametijd
Zag het voorbij komen inderdaad. Download loopt, dus wellicht morgen maar eens even weer proberen als ik tijd heb.
pi_167414315
Ik begin een patroon te zien _O-

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 18 december 2016 @ 12:57:08 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167414832
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2016 12:29 schreef Aether het volgende:

[ afbeelding ]
Japan houdt niet meer van games?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167415515
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2016 12:29 schreef Aether het volgende:

[ afbeelding ]
Was te verwachten natuurlijk. Het hele idee achter de game was om een veel meer toegankelijke game te maken voor het bredere Westerse publiek. Dat gaat wel teen koste van veel traditionele JRPG elementen en daar zal niet iedereen in Japan blij mee zijn. :P
pi_167417651
quote:
What will Ignis eat today? Japanese food site creates amazing Final Fantasy XV cooking video
Take a real-life cooking class with Ignis while enjoying music, costumes and iconic images from the game.

Tastemade is known for having a vast collection of good-looking food and travel videos, and now its team in Japan is making news for releasing a clip that many are saying is their best yet. The video, simply titled Simmered Hodgepodge Stew (filled with meat and vegetables), looks no different at first glance from many of the other cooking clips in their collection, but people who’ve clicked on the clip have been pleasantly surprised with the cook at the head of the show.
pi_167420210
Ffxiv maar weer een kans gegeven en het is nu inderdaad een stuk leuker. Wel weer een abonnementje waard voor een paar maandjes. :P
pi_167424102
Momenteel FFVII weer eens aan het spelen. Ben wel benieuwd hoe ze sommige dingen gaan remaken. Dat stuk met Don Corneo bijvoorbeeld. :')
  zondag 18 december 2016 @ 18:54:47 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167424449
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:44 schreef Bananenpap het volgende:
Momenteel FFVII weer eens aan het spelen. Ben wel benieuwd hoe ze sommige dingen gaan remaken. Dat stuk met Don Corneo bijvoorbeeld. :')
Dat zal inderdaad wel ff nadenken zijn voor Square. Misschien passen ze de hele sectie aan en laten ze bijvoorbeeld enkel Aerith infiltreren. Kun je ook het zoeken naar een jurk en parfum skippen, dat was namelijk best wel saai.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_167431132
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:51 schreef Monolith het volgende:
Ffxiv maar weer een kans gegeven en het is nu inderdaad een stuk leuker. Wel weer een abonnementje waard voor een paar maandjes. :P
Ja toch, FF14 neemt ook nog steeds alleen maar toe in aantal spelers dus dat zegt genoeg :P
pi_167432511
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 21:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja toch, FF14 neemt ook nog steeds alleen maar toe in aantal spelers dus dat zegt genoeg :P
Lekker zondagje gespeeld, inmiddels lvl 20 THM. :P
pi_167433077
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lekker zondagje gespeeld, inmiddels lvl 20 THM. :P
Dan heb je de eerste primal inmiddels wel gehad denk ik ? :)
pi_167433217
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dan heb je de eerste primal inmiddels wel gehad denk ik ? :)
Volgens mij nog niet. Qua main quests heb ik tot en met de eerste party quest gedaan. Verder de THM guild missies, eerste twee hunter logs en wat losse quests.
pi_167433396
Japanse Gameplay-demo Dragon Quest XI PS4

pi_167433620
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij nog niet. Qua main quests heb ik tot en met de eerste party quest gedaan. Verder de THM guild missies, eerste twee hunter logs en wat losse quests.
Nee dan ben je er nog niet, als je in het begin alle sidequests en novicenetwork quests doet loop je al gouw voor in level op de main quest, maar dat is niet erg :P
pi_167434106
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:54 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nee dan ben je er nog niet, als je in het begin alle sidequests en novicenetwork quests doet loop je al gouw voor in level op de main quest, maar dat is niet erg :P
Ja die instance quest die ik nu moet doen voor de main story is lvl 16 volgens mij.
  maandag 19 december 2016 @ 06:51:32 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167437162
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2016 22:47 schreef Aether het volgende:
Japanse Gameplay-demo Dragon Quest XI PS4

Ik ben zooooo benieuwd naar de Switch versie. Hopelijk is het gebaseerd op de PS4 versie
  maandag 19 december 2016 @ 08:19:37 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167437468
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

die baas moet ik toch echt hard over nadenken welke dat was en wat de makkelijkste manier is om die te verslaan :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deel 3 is geheel anders; tijdmanagament, monster-management en in mijn ogen echt een open wereld met een zoek-het-maar-uit.
Hbe ik alleen de demo van gespeeld. Vond ik volgens mij niet zo schitterend.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 19 december 2016 @ 08:22:49 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167437501
Ik vond chapter 13 trouwens heul niet zo vreselijk :o :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167437502
Die endgame toren-dungeon is ook pure haat zeg. Ik speel zonder guide, dus aub niet de clue melden. Maar zoveel vijanden als je de puzzel verkeerd doet, ik ben nu een ster in meerdere reuzen mollen. Mijn teamgenoten wat minder :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')